Alla inlägg under augusti 2006

Av S - 17 augusti 2006 01:13

Nej, som du förmodligen vet du så orkar jag inte med de här nå mer. Have a nice life typ. Och idag har jag typ bara sovit. Blev grogg-drickande o filmtittande igår/inatt. Somnade på soffan där o vakna typ 10 imorse. Gick till mamma, fika o somna om. Vaknade typ 18 nu ikväll. /: Nu ska ja försöka sova mer. Gnatt!

Av S - 15 augusti 2006 23:48

Var o fikade med Jessica idag. På ch. Amatörer som jobbar där nu jue, fick inge mkt sallad alls! ); Och Jessicas sub var inte klar och även platt som en pannkaka! Helt värdelöst. Satt o surra lite skit typ. Roligt va man tänker om en del "kompisar". Men helt ärligt så börjar man fundera ibland. ^^ Inte gjort så mkt annat, slappat typ. Å inte fick ja se nå DaVinci idag heller. /;

Av S - 14 augusti 2006 23:10

Har inte gjort mkt idag. Tvätta, i typ 6 timmar. /: Jättekul de. Sen ha ja glott på teve. Oxå fixa ja wok till middag. De blev jättegott! :D Nu ska ja typ sova. Gnatt.

Av S - 13 augusti 2006 21:01

Ja, så var de söndag igen då. Gårdagen var jag mest på stan, kollade på alla som rodde. Gick först till mamma o co, Mia satt oxå där. Och Nathalie är jue bara såå vacker! Sötare bäbis får man leta efter. Efter ett tag så kom Jennie förbi en sväng. Och sen drog ja på Max me Jessica, Fredrik, Pierre o Robert. Gottit. Blev en sväng tillbaka på stan oxå innan ja åkte hem till mamma o somna. ^^

Av S - 13 augusti 2006 00:49

Började gårdagen med STRESS! Kom från härnta runt 15, sprang på stan o köpte mig lite nya kläder. Sen hann ja bara hem o byta om innan jag o Veronica tog bussen till Linda. Johanna var redan där. Drack rödvin, baja päron o surra. Sen blev de pizza me Oscar o Kalle Innan vi drog till Linus. Riktigt skoj vare där. Blev stan runt 00 tror ja. Jag träffade PEG! Så drog me henne på coppers ja. ^^

Av S - 11 augusti 2006 12:36

jao, idag åker jag tillbaka till storstan. :P ganska snart faktiskt. tänkte åka o väcka cicci litegrann. ^^egentligen så äre väl onödigt tidigt o skriva här nu, men men. :Pfår se vad som händer ikväll, om ja hänger på veronica o co. känner mig liiite stressad, men de ordnar sig väl. (: have it nice!

Av S - 11 augusti 2006 02:08

SHAKE THAT!veronica fick mig att börja kolla på lite bilder. galet de va förr. men ROLIGT! :Dså tänkte bara visa lite galna bilder. ikväll har de annars inte hänt så mkt. åt sushi för första gången i mitt liv, johan tog med sig från jobbet. det var faktiskt gott. :Psen såg vi "Sex, hopp o kärlek", och den va faen inte bra asså!Nu spela!Ciao!

Av S - 10 augusti 2006 17:45

japp, idag har vi varit in till stan en sväng. började dock morronen med att riva o slipa ännu lite mer. Och imorse fick jag jaga ut en skata från altanen. Han va instängd. /:Iallafall så slängde jag mig i duschen, jag såg visst inte klok ut i allt damm. Emma o Johan skrattade åt mig iaf. :PSen drog vi in till stan, gick på leksaksaffär o köpte lite grejjer till barna. Sen åkte vi på coop o kollade lite, har även kollat lite färger hem ti mig nu. ^^Sen drog vi en sväng på Dollarstore, ja köpte en fin popcornhink typ ti mamma. Nu ska ja nog gå å hjälpa Emma me maten. Ciao!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards