Alla inlägg under augusti 2006

Av S - 9 augusti 2006 21:18

oh, nu ligger dem i sina sängar. precis nattat dem. rivit lite mera tapeter oxå. slipade lite, men fick så ont i armarna av det. klen /; blev köttbullar o makisar till middag, leija hjälpte mig med såsen och dukade. såå duktig. har badat dem o som sagt så ligger dem i sängarna nu. jaha, får se hur det blir me min lilla resa nästa vecka nu då. blir nog inge gbg. /; men men, förstår väl varför. får väl se om de blir malmöet. skulle jue bara dit mellan tors o freda. vet inte om ja är välkommen under längre tid. :Pnu spela sig lite.

Av S - 9 augusti 2006 18:33

Av S - 9 augusti 2006 16:08

Ja, idag har ja rivit tapeter som en galning igen. Stog flera timmar imorse o ska snart gå upp o riva mer, och slipa o grejja. Ena väggen är iaf. helt klar snart. Igårkväll samtalade jag me en en gammal kompis, min typ bästa. Och det var ett knepigt samtal. Vad är det med människor nu för tiden. Vill ni bara strula till min hjärna!? Först den där händelsen i lördagsnatt, osså nu det här. Herreguu, snart går jag i idé! Nu ska ja kirra mat till ongarna. Hörs hej!

Av S - 8 augusti 2006 09:57

jao jao. igårkväll vid 23 så kom syrran o hämtade mig, jacob o leija. så tog vi en sväng ti jessca o sen hem ti mig o hämtade mina sandalisar. sen bar de av upp ti Böööölen. ^^ Såg massa smådjur efter vägen. Tycker de är lite läskigt o åka skogsvägen hit. Tänk om man skulle krocka med en älg. /: Nu ska jag ta o äta lite frukost. (:

Av S - 3 augusti 2006 18:02

Jao, idag fyller skitungen Jacob 5 år. Har precis ätit tårta här som Mackan hade köpt. Den va asgod! :D Han har fått massa leksaker o skulle visa alla på en gång. ^^Inte mkt annat som hänt idag, läst o läst typ hela dan. Satt en stund på balkongen oxå, men de vart så varmt så ja va tvungen o gå in igen. ;P Have it nice!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards