Alla inlägg under oktober 2006

Av S - 5 oktober 2006 13:22

jaa, nu äre bara imorron kvar som man måste kliva upp tidigt den här veckan! :Didag har vi haft vattenexperiment igen, sen har vi varit ute i regnet. Tack gud för regnkläder. (;har rast nu, några minuter till, har precis mumsat lite tårta i personalrummet. så synd. ;P gott vare iaf. jobbar sent idag oxå, men de känns faktiskt helt okej, förstår inte, men dagarna går så mkt fortare här än på midälva. kanske är för att barnen är äldre o man gör saker hela tiden. (:häromdan skulle ja presentera mig för en pappa, ja typ "hej sara heter jag o började i måndags istället för malin" "ja du är lik mamma din", fick ja till svar. haha, sällan det ska vara så.. att nån ska känna nån i familjen. :P idag blire nog typ lika mkt slappa som igår, bara kirra mat o läsa lite, läste ut ena boken igår å började med en ny. dem är såå bra. fast ja gråter titt som tätt. normalt.imorrn ska ja vällan iväg till malin o hjälpa henne efter jobbet antar jag. hennes grejjer har väl kanske kommit upp nu. sen får man väl se vad resten av helgen bjuder på. ^-^nu ska ja jobba vidare. ha en bra dag. tjo!ps. daniel är söt. (;

Av S - 4 oktober 2006 12:58

jao, sitter på jobbet nu o har lite rast. är lite halvtrött så kan knappast gå å sätta mig i soffan en stund, då somnar jag. :P idag har vi varit uppe på skolan o haft gymnastik, riktigt skoj var det. ^-^ idag har ja långdag, jobbar till 17, likaså imorrn, men då börjar ja inte förrns 9.30 imorrn oxå. sooovmorron! skönt me både rullande torsdagar och fredagar på schemat. innan jul så kommer ja hinna ha typ 2 öppningar o 2 stängningar på fredagar. ;D känns väldigt skönt faktiskt. idag blire nog inte så mkt mer gjort, måste faen ta o leta igenom hela lgh efter mina inneskor! vet inte vart det tagit vägen!! *suck* undra om dem kanske är kvar borta på midälva sen ja jobbade där senast. de borde kanske kollas upp. måste jue även dit o lämna tillbaka min nyckel dit. känns lite tråkigt, trivdes jue som bara den där. fast iofs trivs ja som sjutton här oxå, spec när man hela tiden får höra "gud va skönt att vi valde dig, ja trivs redan så bra med dig!" :D då kan man liksom inte annat än trivas. nu ska ja gå å räkna barn o kolla upp bullar, de är jue liksom kanelbullens dag idag! så vi ska mumsa det efter mellis! hej hopp!

Av S - 3 oktober 2006 22:35

Jao, men inte sjutton har ja fått nå gjort för det. :P Tog lite bullar o saft när ja kom hem, sen somnade ja till en stund. Det var ganska skönt. (: Fixade lite mat, orkade dock inte fixa med köttbullarna, så de fick bli toast. ^-^ Resten av dan/kvällen har ja bara legat o läst i min bok som ja är kär i.. och glott teve o sådär.Imorrn jobbar ja sent,så nu ska ja sova. Tjo! btw, han är såå sweet!!

Av S - 2 oktober 2006 19:07

Som skrivet så började jag jobba idag. Väldigt mycke nytt att ta in, Irma hade iaf varit snäll o skrivit ner lite grejer på ett papper, oxå fick ja nyckel, o skriva på papper.. ja de var lite grejer. Men hur underbart som helst verkar det. :D Och nu är jag trött som aldrig förr, ovant. Fixade typ mat när ja kom hem, sen ha ja legat o läst o kollat teve. Blir nog tidig kväll, börjar 7 imorrn så.

Av S - 2 oktober 2006 07:20

Ja, så vare dags o börja jobba då. Lite nervös, lite trött, men de känns ändå bra. (: I lördags blev de utgång med Malin, hon skulle va nykter, jomenvisst. Tequila efter tequila vi hinkade. (; Var ganska skoj. Igår var ja mest hemma o slappa, tog mig ut en sväng bara när ja o mattisson hälsade på Jocke. (: Nu ska ja sitta o gruva mig lite. Tjo! ps. Daniel är soet.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards