Alla inlägg under november 2006

Av S - 22 november 2006 07:12

Skönt det är med onsdag, även fast ja jobbar sent. Jobbar öppning imorrn så de känns som att det snart är fredag. ^-^ Igår var ja på jobbet hela dan kändes de som, slutade halv 2. (kvart över 1, fick skjuts till bussen av tommi) Var hem o fika lite o sov en stund, sen åkte ja tillbaks t jobbet för apt. /: Dock så har vi alltid lite roligt på vägen hem, skrattade så ja trodde ja skulle dö. :P

Av S - 20 november 2006 12:06

Jao, ny vecka igen. Sjukt vad tiden går. Snart första advent! :D Fast just nu längtar ja mest till 1 o 2 december. :D Ut o käka me jobbet den 1:a, och tequilafest me utgång den 2:a! Hur kul som helst tror jag. Sitter på jobbet nu, lite barn, dem andra har lite sångsamling. (: Och jag har rast. :DFår se om vi drar på oss å går ut sen, har jue varit inne hela förmiddan. (planering)Fick även inte till min daot igår, så nu jävlar får Alexander komma o hjälpa mig faktiskt. Jag blir vansinnig snart på allt jävla skit me datorer!! Vägrar dem snart! Imorrn ere tisdag, tidig dag som vanligt. ;D Dock så måste ja åka tillbaka till jobbet lite senare, eftersom vi har apt imorrnkväll. *suck* Alla dessa möten! Aja, de ska nog gå bra, man får jue fika iaf. ;DNu ska ja jobba vidare! Tjosan!ps. Skittangenten A är lite cepe här, så ha överseende me att den kanske inte finns med där den ska. (;

Av S - 19 november 2006 11:46

jao, så var helgen över, och vad har jag gjort av den?jo, sitter jue uppe hos yster syster i härnösand. (: mest suttit framför här eller framför teven. blev en tripp in till "stan" igår för å handla lite, och sen när barnen hade somnat så satte vi igång o baka lite, fast nu kom ja på att dem faktiskt var vaken efter leija bakade me oss. *yr*aja, iaf.. kollade på Analysera mera eller vad den nu hette, osså Scorpion King, och typ början på The Crow. Dock så såg jag inte hela av nån av dem. Blev för trött på The Crow, så då satte ja mig vid datorn istället! Smart tjej! Fel att sova dådå!? Blev vaken till 4 typ. /;Satt o yrade me massa folk, o pratade lite minnen med Jegge, det var trevligt. (; har nyss hängt lite tvätt, tog jue me mig lite hit eftersom ja inte kunde va hemma o tvätta i helgen. fast de var emma som tvättade båda maskinerna, ja har bara hängt den sista. (; ska alldeles strax gå å hämta burkarna ute i bilen så vi kan skruva o grejja lite med dem så ja får en fungerande hemma. skulle få låna en nätverkskabel av daniel oxå, ibland är han snel hest. ^^nu hämta the burkers!seeya!

Av S - 18 november 2006 12:09

Jag vill ha en kryss-låda!! Please!!http://gratisgen.se/?ref=36190

Av S - 18 november 2006 11:41

Ja, gud vilket tråkigt ruskväder det är ute! Ser ut som det småregnar lite, men javet inte, kan lika gärna bara vara dimma å. Vi kom upp hit runt 3 inatt efter att ha flängt runt hos Malin o Daniel o hämtat grejjer. Jag fick 3 kramar under loppet av 5 minuter typ. :D Osså fick ja choklad av Malin!Innan vi åkte mot härnta så skjutsade vi hem Alex till Ljustadalen, hon hade varit på kryssning! Guu det vill jag oxå faktiskt! Kanske skulle höra me Patrik! :P Haha.. För en stund sen så drog jag fram lite frukost till barnen, är jue alltid jag som vaknar först av oss "vuxna" här så. ;P Och sen var jag upp å tittade i flickornas rum, det blev jue riktigt bra där med målningen. Jag kan ta åt mig en stor del av äran till att tapeterna blev nedrivna i Leijas rum i somras iaf. ;DNe, nu ska ja kolla runt en stund till, sen ska ja leta recept o ingredienser. Oxå funderar jag på att slå ner nån! :SKram hej!

Av S - 17 november 2006 20:32

Freeeedag!! Vilket innebär ledigt i 2 hela dagar! :D Sitter hos mamma o väntar på att syrran ska ringa, hon jobbar, men sen ska hon hämta mig. Ska spendera helgen i Härnta. (:Jobbat idag som vanligt, lite barn, så ja fick sluta halv 3 istället för halv 4. På en fredag är det guld värt om man bara får gå typ 10 minuter tidigare. Man går bara o väntar på att det ska bli helg. ^^Veckorna går såå snabbt, men när det väl är fredag så kan det gå rätt segt bara för att man längtar till lite ledigt. :PNär jag klev på bussen i kvissle så satt Anna på oxå, hon hade fått jobba över. ;P Så vi vandrade på stan litegrann, idag tog vi oss tom in på BikBok! (var där igår med helen, men var så mkt folk så sket i att gå in) Sen när vi vandrat lite o funderat på vart vi skulle äta så vandrade vi på coppers o tog en coppersburgare! ;D Träffade även Polto på vägen dit, han blev lite besviken när vi sa att vi inte skulle ut nåt. Men men, man måste ta det lugnt nån gång å. :D Sen när vi hade ätit o pratat lite skit så tog ja bussen till mamma, o fastnade såklart vid datorn. Men nu äre musik på g vill jag lova! :D Aja, hörs! Pöss hej!

Av S - 16 november 2006 14:43

Har kikat på lite skåp hem som jag kan ha min mikro i, men vet inte vilket ja ska ta, har kikat på flera stycken, men här är två! Hjälp!! :Dps. vi hade jättemysigt på stan idag med jobbet! (;

Av S - 16 november 2006 09:12

min dator gick tydligen inte å rädda. *less* men, fått låna en av syster nu iaf, så nu ska ja bara flytta över ett nätverkskort till den så ja har nåt att använda iaf. har sovit hos mamma inatt. åkte hit igårkväll efter jobbet för å kolla syrrans dator, de va då ja märkte att de inte satt nå kort i. *suck* precis fått i mig lite frukost, ett under det med tanke på att jag inte brukar kunna äta så nära på då jag klivit upp. ska ta bussen ner på stan snart å möta upp irma, tommi o barnen, vi ska gå på stan idag. :D spännande. snart helg, blir nog härnösand då, ska ringa emma idag o höra hure blir. puss hej.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards