Alla inlägg den 1 december 2006

Av S - 1 december 2006 12:15

djess!! bara 3 timmar kvar, sen äre helg! då ska ja springa på stan en snabbis o hämta mina linnen som jag la undan igår. sen hem o duscha o grejja innan ja ska iväg o bowla o käka med jobbet. ^-^nice nice. igår efter jobbet så blev det en snabbis med anna på stan, hittade linnen på hm, osså var vi på bolaget o handla tills lördag. eller, jag gjorde det iaf. *tjata mer på anna* sen gick ja hem o fixade lite mat, o låg å kolla på teve typ hela kvällen. skönt det. vaknade även typ halv 1 inatt o trodde ja hade försovit mig, hur skönt vare inte dådå att man fick somna om o sova typ 6 timmar till!?!? :Dimorrn blire fest! tequilafest hos malin, sen utgång, blir nog Olles. (; Kan bli skoj det. Hoppas jag iaf. Sen på söndag ska jag soooova, ska ner på stan en sväng o kolla in julskyltningen, men sen blire sova o vila o så. snart äre jul, jag o irma satt o prata semester idag, hon ville iaf inte vara ledig i mellandagarna, men det kan ja tänka mig att vara. (; får ta det på planeringen på måndag. hoppas hoppas HOPPAS ja kan vara ledig då, blir jue faktiskt typ 1 o ½ veckas ledigt då. och då har ja typ jobbat halva tiden. *suck* känns inte som att de är nå länge alls kvar. /: får väl se vad som händer sen. nu ska ja gå å kolla om de finns nå julpynt o sådär. ses på stan!!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards