Alla inlägg den 7 december 2006

Av S - 7 december 2006 21:46

fixade mat o diskade när jag kom hem från jobbet, kunde smita halv 5 idag oxå eftersom de var slut på barn då. skönt det. la mig å kolla på teve men sen kom robin å hälsa på. pratat lite skit å kollat gamla skolkataloger. :P han gick för en stund sen så nu ska jag sova. imorrn ska vi baka peppisar på jobbet, å imorrn äre helg! puss å kaka

Av S - 7 december 2006 12:28

nej, nu vet ja inte alls vad ja känner, tycker o tänker om alla. GUD varför ska detta hända mig just nu!? har nog med saker o tänka på som det var innan. *suck* tur att jag har mina vänner som lyssnar ibland. sitter på jobbet nu, halvtaskigt humör, blir bara pappa, bror o erika som åker ti finland nu, såå irriterad, kul att magnus åker visst, men vi hade jue faktiskt planerat att åka allihopa. å inget får man veta heller. tur att mamma uppdaterar mig iaf. händer nog inte mkt idag, slutar sent, så åker nog bara hem o gör ingenting tills det blir sovadags. imorrn äre fredag!!! igen. gud va tiden springer iväg. ska som ja skrivit tidigare iväg å klippa mig imorrn efter jobbet, jessica ska få toppa litegrann iaf, får se om nåt annat hittas på med "frisyren". sen åker jag nog bara hem å hämtar gardinerna innan ja åker ti mamma, vi skulle nog mätas upp vid affärn så vi kan köpa nå gott. ^-^vad som händer resten av helgen står skrivet i stjärnorna!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards