Alla inlägg den 13 december 2006

Av S - 13 december 2006 13:17

Yes! Om en timme kommer alla föräldrar, och då ska vi lussa som aldrig förr. (; Jag tycker jag är jättefin med min fläta som jag flätat glitter i. ^-^igår var min tidiga tisdag. helt underbart. kom in till stan, träffade anna, stod o snacka skit me vickan ett tag. sen drog ja å anna på big boy. (; faktiskt skönt att inte behöva laga mat alla dagar. sen var vi tebax inne istan, gick en snabbvända bara, sen tog anna bussen utanför mig, så jag fick lite sällskap på vägen. träffade på robin en sväng oxå. sen var jag bara hemma o latade mig typ heeela kvällen. såg betty o greys som vanligt. lika bra som vanligt. ikväll äre säsongsavslutning på OC, dubbelavsnitt även, tack då, jag ska liksom öppna imorrn o ska tvingas vara vaken ända till 23!? hur ska detta gå!? hm, får hoppas att jag kommer hem lite tidigare idag så kan jag sova middag. smarta sara har jue även tagit tvätt-tid ikväll. *suck* ibland så funderar jag på vad jag själv tänker med. well, nu ska jag ta å duka fram fika till lucia, o koka kaffe i mängder. :P tjosan!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards