Alla inlägg den 18 december 2006

Av S - 18 december 2006 11:49

jaa då var man här igen, sitter på jobbet efter en helt underbart skön o lugn helg. (: I fredags så var jag bara hemma o kollade på teve och bara slappade. Köpte med mig en cola ligt o såna där goda crunch(?) chips hem efter jobbet. Var även hemma redan typ 17, det var slut på barn så tidigt. Jag behöver aldrig jobba riktigt sent, inte ens på mina stängningar. (; Iaf, sov rätt tidigt, tror ja var däckad före 00. Så skönt. I lördags vaknade jag då astidigt eftersom ja somnat så tidigt, klev väl upp runt 9 efter lite barnprogram. (; Donade på å städade å grejja hemma hela dan, höll även på att få till min dator, men den mongade i sista stund. ); Vid kvart i 7 på kvällen så gick ja å mötte Anna på navet, vi gick å åt på Coppers, var jue tvungen att kika hur dem fick det efter renoveringen. Och guud så fint dem hade fått det där. el chockad blev man jue. Och vip-rummet! Shit!! Jag å Anna ska dra ihop ett gäng nån gång å boka det. Lär vara hur nice som helst. (: Efter maten så testade vi nya barstolarna å sådär, var inge folk där då endå, så vi hängde kvar där å surra med Ludde å stefan tills Anna börja jobbet. (: Hittade även lite nya spriter som ja måste testa nån gång. Osså frågade vi ut stefan hur han gör om vi blir för onyktra, det lät bra. (; när anna gick på jobbet vid 21 så gick ja hem å la mig framför teven igen, blev en typ lika tidig kväll som fredan. supernice. (; igår så gjorde ja inte heller så mkt, slappade mest.. oxå tog ja fram mitt 1000-bitars pussel å började med det. ade lite mysigt för mig själv där. lyssnade på julmusik, drack cola light, fikade pepparkakor å la pussel. (: sen på kvällen låg ja framför teven å kolla lite innan ja la mig å sov. (: idag grejjsar vi med julpyssel å sådär, mysigt det. (: men nu ska vi ut å leka en stund! tjosan!!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards