Alla inlägg den 20 december 2006

Av S - 20 december 2006 12:24

idag har jag fått två julklappar typ. :D skoj å jobba på dagis när man får julklappar av typ alla barn å föräldrar, brukar bli hur mkt som helst. :P fått en plastjulgran full med godis typ, osså ett paket som ja inte öppnat. spännande. ^-^igår så gjorde jag inte många knop, fast att ja slutade tidigt. träffade mamma en jättesnabbis på stan, sen gick ja hem å började tvätta typ, å åt lite middag. efter det så försökte ja mig på lite pusslande, men de gick inge vidare, fick till litegrann bara, sen fick ja ont i huvét. /: så ja gick å la mig ist. idag efter jobbet så ska jag följa med mamma när hon köper massa julmat. hon har jue ingen bil längre så hon får passa på när syrran är istan. blir bydalen o birsta. nice nice. min julstämning brukar bli total när ja får åka å handla julmat å så med mamma. vet inte varför rikigt. (: imorrn efter jobbet så ska ja till jessica, med mamma å stina, hon ska klippa dem litegrann. värsta snällt det. sen får ja se vad som händer, inte alltför mkt förmodligen eftersom jag öppnar på fredag. sen äre juuul!! och jag har tagit semester i mellandagarna, så jag är ledig typ 10 dar irad! helt underbart!på fredag så ska ja å anna iaf "ut" å äta lite på kvällen, tror vi bestämde coppers som vanligt. sen får ja se om jag går ut efter det eller om jag åker hem till mamma å myser kanske. den som lever får se. (: nu ska ja dra på mig täckisarna å gå ut!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards