Alla inlägg den 7 januari 2007

Av S - 7 januari 2007 13:09

i fredags blev det utgång iallafall. veronica å kalle hämtade upp mig strax efter 18, så åkte vi till Johanna, träffade upp Frida först på OK i skb. (: Började med lite rödvin först, medans veronica å johanna gjorde sig klar. Sen satt vi å prata skit, lyssna på musik å drack gott. vid 23-tiden rörde vi oss mot bussen, men fia kom å hämtade oss istället. skönt å åka bil. vandrade på aveny, där vare inte alls så mkt folk, så ja var bara där en stund, sen gick ja ner på coppers å träffade anna å angelica. (: dansade å hade oss lite, sen gick jag "hemåt". ;Pkom hem runt 12 på lördan, somnade, vaknade vid 15. huua. klev upp å gick till bussen å åkte till mamma. här satt brorsan, erika, syrran å johannes å åt mat, man kom liksom i lagom tid. (; blev bara slappandes hela kvällen för mig del, spelade massa yatzy, jag har fått tillbaka min silverkrona! :D fick även samtal vid 1 inatt. "det är fest, äru inte hemma!?" var liite småskönt att inte vara hemma när det är massa liv i huset. ;P idag klev ja upp vid 10. skönt å komma upp i någorlunda tid iaf, jag o mamma gjorde gröt å ägg ti frukost. *mumma* sen har ja typ bara spelat massa yatzy. :P ska väl röra mig hemåt snart tror jag. fick även ett tråkigt samtal i fredags. pappa ringde, första gången han ringde ville han bara prata lite skit o sådär. han var pratsugen. men sen ringde han efter en timme igen, farmor är jättedålig. ); det kan handla om dagar. det räckte visst inte med cancer vid hjärtat, ne, nu har faenskapet satt sig i hjärnan oxå. hon som var så stark o blev av med cancern för nåt år sen, osså kommer den tillbaka. >_< så det blir nog en resa upp nu i januari, hoppas man hinner så man får träffa henne nå mer bara. nu ska ja ta å klä på mig lite. ciao!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards