Alla inlägg den 10 januari 2007

Av S - 10 januari 2007 13:01

sitter på jobbet. ingen bra dag, nyss gråtit hos chefen. moget. ska byta avdelning på måndag. inte pga mig, men en på småbarn ska tydligen passa bättre på den här avdelningen. trodde att ja kanske skulle ha nåt att säga till om, men icke. "Jag har tagit beslutet.." *suck* Inte för att jag tror att det kommer gå sämre på andra sidan, men vi trivs jue så bra ihop här. Varför förstöra. ); Så, på måndag äre nytt schema som gäller, mest nervös för det. Gillar jue mitt schema asmkt nu. Fan fan fan!! Chefen såg att jag blev arg o lessen, såklart, så hon fråga om jag hade en säck eller nåt att avreagera mig på. "Tyvärr inte" Skulle vart nice med en sån nu faktiskt. Men men, det blir säkert bra det här oxå hoppas jag. Anyway, igår efter jobbet gjorde jag inte så mkt, var bara hemma, städade å diskade å sådär. Ska nog göra lite mer ikväll. Och imorrn ska ja tvätta sängkläder å handdukar. Nice nice. Blev jue även Ugly Betty å Greys såklart!! (: Osså spelade ja jue in pb i måndags, så jag kollade på det oxå. Jag vill veta vad som händer nu, jag vill att det ska ta slut! Nuu ska jag vandra ut å jobba vidare. Have a nice day ni som kan! ps. Veronica, imorrn äre en månad kvar tills ja fyller år. ;P

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards