Alla inlägg den 22 januari 2007

Av S - 22 januari 2007 16:00

idag har jag lekt i snön på förmiddan, barna tycker det är askul å slänga mig i snön som vanligt. lite kul att dem typ flyger i högarna så fort ja petar på dem. ;P sitter på jobbet. slutade för 2 timmar sen men är kvar än, såå jävla sugit med apt så det finns inte, spec för mig som inte har körkort. nästa gång ska ja säga till om det är min tidiga dag, hade jag gjort det så hade jag fått gått klockan 12. bara för å hinna hem lite. söt dem är här.well, blir väl äta middag typ 20-21 ikväll när ja kommer hem, eller kanske lite tidigare, borde jue nästan vara så tycker ja eftersom vi börjar tidigare än förut pga 11-timmars vilan, en bra lag det tycker jag. aja, nu ska ja gå ut å röka innan apt börjar, ska väl fixa lite kaffe å så oxå. kanske skriver mer sen ikväll, om inte datorn hämtas iofs. tjosan!

Ovido - Quiz & Flashcards