Alla inlägg den 25 januari 2007

Av S - 25 januari 2007 20:17

Känns som att allt är upp å ner. Varför blir det såhär egentligen? Jag var helt säker på att jag "glömt å gått vidare", så fan heller. Saknar allt mys vi faktiskt hade det ett tag. Känns iofs som det är en hel evighet sen, det kanske det är oxå, men tyvärr så kan jag inte glömma å gå vidare. Varför!?! Du är "someone special" trots allt. Torsdag idag iallafall, stängde på jobbet, lite, men bara lite halvseg dag, vi var inne hela dan, brukar gå segt då. Men skönt att det är fredag imorrn iallafall så man får vara ledig några dagar. Ska ev. åka pulka å så med ungarna på söndag, kanske följer med dem på lördag åxå när dem ska åka skridskor. Bio blir det oxå i helgen tror ja, på lördag, med Diana, måste jue använda upp biljetterna. Annars vet ja inte riktigt vad som händer, kanske går ut imorrn, robin var sugen, ska se om de är nå mera människor som ska ut, annars kanske jag hyr mig en film å glor på själv bara, det är faktiskt mysigt det oxå. Eller om ja försöker låna boken av Veronica nåt i helgen. Well, nu ska ja ta mig ett glas vatten o hoppa i säng strax. Måste sova lite mer om nätterna känner jag, iallafall mellan tis-tors. Helt sjukt trött jag varit idag. ); Aja, haré!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards