Alla inlägg den 30 januari 2007

Av S - 30 januari 2007 17:39

ah, fått lite mat i magen nu, får hoppas man får behålla det. typ. ska snart lägga mig i sängen å glo en film eller nåt. helen ska hämta datorn, så blir inge mer "nördande" på ett tag iaf., får se om ja hälsar på mamma lite i helgen kanske. blir jue hemma imorrn oxå iaf, sen får man se om det blir jobb på torsdag. hoppas, för det är dötråkigt å bara sitta hemma hela dagarna. kan jue inte direkt hitta på nåt när man är sjuk heller. ); well, greys ikväll. nice det. sen nästa vecka börjar jue gilmore igen har jag för mig. bra skit!well, ska fixa lite, helen är strax här skulle ja tro.

Av S - 30 januari 2007 16:02

vilken underbar dag jag haft. började dagen med att vakna imorse, helt kladdig, måste faen skaffa mig en febertermometer så ja kan kolla sånt. iaf.. låg kvar i sängen en stund för mådde så satans illa å var säker på att ja skulle kräkas om ja rörde på mig. när ja väl tog mig ur sängen så var det bara å rusa på toaletten. äckligt!well, ringde jobbet å somnade om på en gång, sen ringde dem från jobbet nån timme senare, dem skulle ha numret till anna, men nu äre jue faktiskt så att det har suttit på anslagstavlan inne på Vallen sen jag började typ. aja, dem skulle ringa henne iaf. nu sitter jag här me illamåendet i halsen å ont i huvét. borde givetvis gå å lägga mig. ska göra det så fort maten är klar å jag fått lite i magen. hoppas det blir kvar bara.sen ska jag försöka sova en sväng eller om jag lägger mig å glor på Just my luck eller Date Movie, inte sett nån av dem så. men men, tjingeling på er!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards