Alla inlägg under januari 2007

Av S - 5 januari 2007 12:54

Mmm.. det är fredag idag, highlights på aveny och jag är typ pank! det suger kuk typ! ); får se om det ordnar sig under dan. igår gjorde jag inte alls mycket, efter jobbet så träffade jag Anna en sväng.. vi shoppade kläder till johans bebis! fast de kanske ja har skrivit om redan. vem vet. :P sen gick vi å käkade kycklingpasta på breve. jag är helt fast. salladstiden där är över. ;P sen gick jag hem å bara slappade. det var nice. sitter på jobbet nu, 3 personal å 6 barn. livat värre. :P ska nog gå tillbaks snart, min rast är nog slut. /: ja vill inte, det är så långtråkigt när det är så lite barn. :P men men, man måste väl. ha en finfin helg alla!

Av S - 4 januari 2007 05:43

Mm, på väg till jobbet.. öppnar idag igen. Känner mig halvdöd, men det går väl till sig lagom tills ja ska hem igen. (; Var tänkt att ja skulle hälsa på pappa idag, men syster har som vanligt inte på sin mobil, så fick inte tag i henne igår. Får väl se, annars ska ja nog vandra lite på stan å titta på bebiskläder. ^-^ Och förmodligen sova middag, kan nästan gö nå ikväll, sovmorgon imorrn! :D Tjo!

Av S - 3 januari 2007 07:43

Whee!! Johan har blivit pappa! En liten sockis som jag va. ^-^ Lite coolt oxå, andra barnet i Sverige det här året. (: Igår gjorde jag inte spec mycke efter jobbet, träffade mamma en sväng, sen gick ja hem å somna en stund. Lagade mat o så, sen blev det tvättis. Oxå hälsade ja på Henke en sväng. (: Sen halvdog ja till Greys. Men jag hängde nog med ganska bra iaf. (; Nu ska ja iväg t worket. Tjo!

Av S - 2 januari 2007 05:39

Ja,nytt år,undra va detta år kommer att erbjuda. (: I lördags blev det utgång med Diana, Petrus å Henke,ja hade skoj,fast de inte va så mkt folk ute.Nyåret skålade vi in hos fredriks mamma. Jag,jess, fredrik, thomas, danne, lina å gnurf. åt god mat, lekte paketlek,spelade buzz å hade trevligt. (: gårdagen tillbringade vi i soffan, å jag gjorde likaså när ja kom hem. nu är det jobb å vardag igen.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards