Alla inlägg under februari 2007

Av S - 15 februari 2007 08:31

*suck* jag ser verkligen inte framemot dem 110 milen vi ska köra inatt. >_< jag som inte är spec förtjust i att åka bil överhuvudtaget. hoppas det går bra iaf.. På väg t jobbet nu, jobbar bara 5 timmar idag, kan vara skönt det, allt är packat å klart å syster kommer å hämtar mig på jobbet 14. Då ska vi handla fika å så till resan. Fick jue även färdkost av J igår, chokladkaka å cigg. ^-^

Av S - 14 februari 2007 05:41

hm, idag när klockan ringde var jag inte så farligt trött, hur kan det va så? igårkväll när ja kom hem från jobbet var jag astrött! fick slänga ihop de ja behövde tvätta å springa ner me det. sen låg ja vaken till klockan var över 22. Ändå känner ja mig utvilad.. knepigt sånt där. idag ska ja till jess efter jobbet, trevligt. (: sen ska ja hem å packa, för imorrn åker vi mot finlandet.

Av S - 13 februari 2007 07:53

Till min stora förvåning så funkade allt som det skulle nu när ja testade att gå in på nätet på telen. nice! sitter på bussen på väg till jobbet nu, känns tärt å veta att ja blir kvar till minst 19 även idag. it sucks. ja vill hem å tvätta å packa!! det roliga på jobbet idag är typ att jag får jobba med anna en stund, fattar inte att dem tar in henne för 90 min, men kul för mig. (; nu jobb!

Av S - 12 februari 2007 14:58

yees!! ja sluta egentligen för typ en timme sen men sitter fortfarande kvar på jobbet! \o/ det suger, vi har avdelningsmöte ikväll, hoppas att ja får åka med 19-bussen hem! blir liksom sent imorron oxå. ); ska ha hlr imorrn, 17.30 liksom. å det skulle ta typ 1 o ½ timme. när ska ja får tvätta!?!? idag har malin börjat hos oss, versta kuuul! skoj å ha nån här som man känner liksom, i typ samma ålder oxå. vi satt å prata lite skit i personalrummet nyss. (: på onsdag så ska ja hem ti jessica efter jobbet, hon ska väl typ fira mig å vi ska umgås lite, sen på kvällen så ska jag hem till helen tror ja å äta gott med henne. (; men nu ska ja spring å kissa!!

Av S - 11 februari 2007 17:20

Happ, så var man ett år äldre då, trevligt, eller inte. ;P I fredags efter jobbet så gick ja på stan lite med elin, vi kikade runt å hon köpte lite kläder. sen gick vi å åt pasta me kyckling på brevé. mums! sen gick vi på bolaget o sen hem till mig, vi gjorde iordning oss å sen kom helen, osså robin, robert å pegsan dök upp. vi åt lite smörgåstårta å drack lite alkohol. (: runt 23-00 tror ja det var så gick vi ner på skepparn. å där blev ja bjuden på shot efter shot, jävla nykter man var sen då. ;P blev en sväng på olearys oxå, sen gick ja "hem". (; igår så var ja väl hemma runt 12 troja, då duscha ja bara å sen gick ja på hemköp å handla lite innan ja åkte till mamma. var här å umgicks hela dan å kvällen, tacos blev det till middag. (; o sen på kvällen gjorde ja en ny smörgåstårta. den blev helt jättebra för ja fick beröm av johan för den idag. ^-^ja, så idag då, har inte gjort så jättemkt, marcus å barna kom på förmiddan å fikade, barna är fortfarande kvar å för ett tag sen så kom syster å johan. ja fick en bok om kvinnor å män typ, ska läsa den sen. :P osså ska ja få resecheckar!! hon var osäker på vilken resebyrå ja ville ha från så hon vågade inte köpa. ;Påh, pappa ringde förut oxå!! snart ses vi jue. dock under inte så trevliga omständigheter, men iaf. vi åker dit på torsdageftermiddag. well, nu ska ja göra annat. tjo!å tack för alla grattis-sms å samtal! ;D

Av S - 9 februari 2007 12:01

Arbetskamraterna sjöng för mig idag, osså fick ja en blomma, versta glad jag blev. å överraskad!! satt å lästa i kuddrummet osså kom all personal å alla barn å sjöng. så söta dem är. osså kom en kille från min gamla avd. "Du får komma hem till mig! -Får jag? Vad snäll du är! -Ja man ska vara vänlig när nån fyller år." Hur sött som helst. Sitter på jobbet, lite småtrött fast ja sovit mkt inatt. Har liksom inte så mkt annat å göra hemma nu när ja inte har nån dator. :P Stackars mig. Igår närja kom hem från jobbet så gjorde jag min smörgåstårta, helen tyckte den var fin, hoppas den smakar bra oxå. ;D vi får väl se ikväll. blir la utgång ikväll kanske, iaf för mig å robin tror ja, inte så många andra som kunde komma, sjuka eller så jobbar dem. men cicci skulle nog komma förbi å fika iaf, osså kommer jue helen, men den klanten har jue slarvat bort sitt leg så hon kan inte följa med ut. :P får se om vickan dyker upp oxå, å kanske nån fler!? well, nu ska ja gå in o jobba igen, fast alla(4st) barn sover, så vettesjutton va ja ska hitta på. ;P ses i dimman!

Av S - 6 februari 2007 19:07

Så var tisdagen snart över då, det är skönt, tidig dag imorrn å. Underbart. :DJobbat idag, haft 6 barn på våran avdelning, som mest. var 2 ti frukost å bara 3 ti mellanmål. kändes drygt med så lite barn å 5 personal. :P men men, dagen gick jue iaf. fick skjuts hem av tommi å, båda fick komma hem tidigare eftersom sista barnet gick typ halv 5. såå skönt. (:väl hemma så spelade jag lite, sen ringde robin å ville gå å sola, så ja hängde på. det var typ asskönt! sen skulle han dra å träna, orka. iofs, ja borde gå på step in å hämta ut mitt kort ja oxå så ja kommer igång nån jefla gång. /:imorrn ska ja på körskolan med robin. herregud. hur ska det gå!? har inte läst nåt på säkert ett år minst. ); faen va lat jag är. man kanske skulle sätta igång med det där kortet nån gång iår. så jag har det sen. aja, får se hur det går. nu ska ja typ ta tag i disken innan det är tevedags. gilmore! \o/ som jag längtat! sen efter så äre jue greys! ja trodde liksom det var slut förra tisdan, men det var visst inte så. :D aja, disken var det. /:

Av S - 5 februari 2007 22:35

jo, osm vanligt är måndagar inte spec skoj, faen va trött jag varit å är fortfarande. (ska strax hoppa i säng)Kom iaf upp på jobbet imorse, trots att nån jävel höll på å ringa mig till typ 20 över 1 inatt, moget å inte säga nåt!? Sånt där blir ja galen på. Jag vill veta vem det var!Aja, var på jobbet iaf, var ute före lunch, det var skojs, sen åt vi, å sen hade ja planering åsså fick ja åka me Maggan in till stan strax efter 13. hur skönt som helst. skulle nog tagit mig en powernap då känner jag. fick iaf. tvätta bort kläder. åsså har ja plockat undan lite å bytt gardiner. så liite vett har ja fått gjort idag iaf. ^-^well, nu ska ja ta o avsluta å säga gonatt. (: *gäspar*

Skapa flashcards