Alla inlägg under februari 2007

Av S - 5 februari 2007 20:15

favvolåt of the day: Dancefire - StarSå underbart söt låt. ^-^"It´s no matter where you are, forever I will be your star.."

Av S - 4 februari 2007 21:45

blev en prommis med helen förut, vi gick runt lite på södermalm å sådär. det var rätt skönt att bara komma ut å få lite luft. när vi gått runt litegrann så gick vi tillbaka ner till stan å på hemköp, jag skulle handla lite till smörgåstårta på fredag. tror jag fick med mig allt. utom bröd då, det ska jag handla på torsdag då jag tänkte göra dem. tror helen skulle komma ner å hjälpa mig oxå. (: när vi hade handlat så gick vi hem hit, ja kikade runt lite på lägenheter. skicka även intresseanmälan på en, den var skiiitnice. (: osså pratade vi lite skit innan helen skulle hem. då lagade jag lite mat typ. blev söndagsstandard, kyckling med strips. (; och stripsen blev riktigt bra den här gången! jag lär mig. sen har ja inte gjort så mkt mer, spelat yatzy å blockwars typ. ^-^osså prata ja me mamma förut, inte pratat med henne på flera dagar, det är lite ovanligt. :Pnu ska ja ta å krypa ner i sängen. tjosan!

Av S - 4 februari 2007 13:05

jao, äntligen blev det lite bio! :Dhelen kom hit igårkväll runt 17-18, sekunde efter kom maten typ. blev pizza från "grodan". Hur gott som helst var det även. (; Efter maten typ vandrade vi upp till filmstaden å hämtade våra biljetter, sen gick på ok å köpte lite godis. (: jag hade även en snacksmeny på mitt klubbkort som vi tog ut. ;Dfilmen var.. asså den var riktigt rolig faktiskt, så det var helt klart ingen miss. men hade nog inte betalat själv för att se den, men vi skrattade rätt mkt iaf. (: efter bion så gick vi hem ti mig, blev stoppade en stund på vägen å av maddis, var aslängesen ja träffa henne. var kul å se henne. sen gick vi hem iaf., yrade mest bara tills helen skulle åka hem. sen satt ja å spelade yatzy halva natten innan ja gick å la mig. å här sitter jag nu, ska nog ta en prommis med helen sen, funderar på om man ska gå bort till mamma å säga hej. well, lär skriva senare.hejs!

Av S - 3 februari 2007 09:35

idag är jag lite trött faktiskt. vaknade för en timme sen för att sällskapet skulle gå... och nyss gick helen. ^-^vi hade väl rätt trevligt igår, för det mesta så kunde jag hålla tankarna borta från farmor å alla dem borta i finland. men vissa saker går bara inte. tog på mig tjocksockar igår. på en gång kom tanken om att jag aldrig kommer få ett par nya av fammo. /: syster ringde nyss, hon hade pratat med pappa igårkväll oxå, han lät "glad".. dem satt alla syskonen å farfar å drack konjak å pratade minnen. stackars lilla farfar. ); hon hade iallafall fått somna in hemma, i sängen, och pappa hade som sagt hunnit fram. ibland kan man tänka att det var det hon väntade på.. att han skulle hinna fram innan.. man vet aldrig. well, begravning blir den 17:e, så jag, emma, magnus, stina å johan kör väl upp 15/16 nån gång. känns så tråkigt att nåt sånt här ska behövas för att alla ska samlas å träffas. ja mena, en del kusiner som förmodligen kommer å vara där har jag inte träffat på massa år. well.. det var nog skönt för henne att somna in, inget liv ändå att bara ligga å få smärtstillande hela tiden. ): var bara hemma å hade myskväll igår med helen typ, orkade inte göra så mkt annat. vi åt jue tacos å drack lite cider, sen kom allban förbi en sväng, men han drog på krogen senare.. var liksom inte riktigt på humör för det. vi kom väl i säng vid 3 typ.. fast ja var jue upp å släppte in "han" nån gång efter 4 oxå. så man känner sig inte direkt pigg idag, verkligen inte för 45 min sen när man klev upp heller. men men, en timme till i sängen å sen är man väl uppe igen. ska försöka få mig nåt i magen å slänga mig i sängen igen. *poff*Pappa, farfar å alla fastrar.. tänker på er hela tiden!

Av S - 2 februari 2007 20:48

mm.. nu var det jue tydligen dags för min kära "mommo" att åka vidare. hon dog inatt vid halv 2, antagligen finsk tid. syster yster ringde imorse å jag har inte klarat av att ringar till papi än. går bara inte. ); jobbade sent idag, fick stänga istället för irma som är sjuk, men kunde gå så ja hann med 17.20-bussen iaf. sprang på bolaget å köpte lite cider innan ja mötte helen å vi gick på hemköp å handla massa gotta till tacos. blev himla mumsigt blev det. sitter här nu, helen grejjar med mitt hår å det är typ asskönt! :D vi ska bara sitta här å umgås ikväll å dricka lite cider, mysigt värre. imorrn blire bio, å tydligen pizza. mumma! sen ska ja försöka ringa pappa nåt oxå. stackars papi! å stackars farfar! /: well.. nu ska ja muppa vidare...

Skapa flashcards