Alla inlägg den 3 mars 2007

Av S - 3 mars 2007 17:12

yeyy, lördag idag, snart fjällen. (; igår efter jobbet så drog ja hem till diana en sväng, hon skulle duscha å sådär, sen åkte vi ut på ikea. (: åt först litegrann på restaurangen där på ikea, sen gick vi runt lite. blev en hel del saker köpta för mig. hehe, mest rosa saker. blir riktigt nice hemma hos mig när ja fått till alla nya saker. får ordna det när ja kommer hem från fjällen. (: lillebror kom å hämtade oss därute eftersom vi skulle handla en del, dock så blev det trångt i bilen iallafall. skjutsade hem mina saker till mig, å sen lämnade vi av diana med hennes saker hemma hos henne. sen följde jag med hem till mamma lite, hade tänkt å vara där å umgås på kvällen, men det blev en sväng på dallan för mig å mamma, hon drog vidare på espan å ja skulle gå på coppers eller olles med robin, men vi beslutade oss för att gå hem ist. utanför coppers träffade jag dock en gammal vän, det var riktigt skoj för jag har inte träffat han på hur många år som helst, å vi umgicks jue en hel del när jag bodde i matfors. hur kul som helst o se han faktiskt. (: idag vaknade jag å klev nog upp liiite försent, känns som jag stressade jättemkt. :P gick på hemköp å handlade lite, eller mkt, typ all mat vi skulle ha med till fjällen. ;P så det blev typ 2 fulla kassar. men det äre värt. me loves the fjäll! :D när ja kom hem så satte ja äntligne igång å packade, hade dragit på det lite till sista sekunden. :P men det blev gjort iaf. runt 15 så kom helen å hennes mamma å hämtade mig, så ja å helen fick skjuts ut hit till pappa. var ingen hemma här, antar att han är på jobbet. så vi slängde in lite tvätt i maskin å fikade lite. nu sitter helen å läser en tidning å ja ska strax lämna över datorn till henne å gå ner å hänga tvätt. see ya när ja kommer hem från fjället igen. ^-^

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards