Alla inlägg den 12 mars 2007

Av S - 12 mars 2007 12:19

Jao, kom hem från fjällen runt 8 i fredagskväll. folk peppa mig för utgång, men ja var så trött så ja la mig o kolla på teve o film istället. hur skönt som helst. ^-^i lördags vandrade jag på ok å hämtade min skooor! i just löööv them, men skulle ha tagit en storlek mindre ändå. när ja hämtat skorna så träffade jag på anna på stan, å vi gick å fika, eller åt lunch typ, blev kycklingpastan på breve. mumma! sen gick vi en sväng på stan innan vi gick å handla lite gotta på hemköp, vi skulle bara ta det lugnt på kvällen hade vi planerat... ja gick iaf hem å tvättade efteråt. runt 8 på kvällen så kom anna å angelica å hämtade mig, så åkte vi ner på coppers å käka. och väl där så blev vi såå sugna på utgång, så efter melodifestivalen åkte vi hem till anna å förfestade lite smått innan vi åkte ner igen. kvällen var helt okej. träffade på anna som ja jobbade med på gräshoppan borta på midälva, det var skoj det. (: igår så gjorde jag inte mkt alls, låg i sängen mer eller mindre hela dan, ja var så grymt trött. enda gången ja var upp tror ja var när ja sprang på hemköp, osså när ja fixade iordning toast. (;idag är man tillbaks på jobbet, rätt skönt det, har jue varit ledig en vecka nu, så nu jobbar man i 3 veckor, sen går man hemma igen /; eller, ska nog ringa komvux nån dag å fixa möte. :Dhörs hej!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards