Alla inlägg den 23 mars 2007

Av S - 23 mars 2007 23:47

Idag har jag jobbat som vanligt, fick gå vid 15.30 så ja kunde ta bussen som gick från Nyhamn, det var jag värd eftersom jag var ute med alla barn själv på förmiddan. Dock bara 7 barn, men ändå! :D Dem andra satt på utbildning eller nåt, sista gången idag så jag tog barnen jag. (:Nu är det endast 3 dagar kvar på min anställning, det känns mindre kul kan ja säga. Vad sjutton ska jag göra sen då!? Tur att jag fått två veckor till av dem redan iaf, men ja börjar bli lite nervös, tänk om ja ger alla magsjuka när ja ska va i köket. (som tommi så fint skojjade till det) Well, hoppas det går bra, det tror ja iofs det kommer göra, men lite läskit ändå. ;PEfter jobbet idag så tog ja bussen vidare till Marcus å barnen, jag å Leija vandrade ner på Konsum å köpte lite godis. Även världens stördaste tant där, var såå sugen på att slå ner henne. Jefla cepe! Huua!Osså tog personalen en vad dom trodde var snattare, men han hade inte tagit nåt, det måste jue ändå vara lite pinsamt för dem där. Att ta nån, osså har dem inte ens nåt på sig. ;PNär vi kom tillbaks så stod middan framme, Jacob o Mackan hade redan ätit, så vi satt oss å åt vi å, kyckling, ris å currysås. :D Å sen låg vi i sängen ja å Leija å kollade på massa Pippi åt godis. Och när Pippi var slut så kollade vi på Björnbröder 2. Sen slockna ungarna. (: Och det ska väl jag göra typ nu oxå. Najty alles!Oh, måste bara en visa en förjefla snygg bild sen vi var å bowla med jobbet. Hittade den på jobbdatorn häromdan. ;P

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards