Alla inlägg den 15 april 2007

Av S - 15 april 2007 13:14

Tio första
1. Första bästa kompis: Bästa kompisen från lekis till årskurs 5: Emma

2. Första bil: Varför ha en bil om man inte har körkort? ;P

3. Första kärlek: Det vet väl alla att det var Filip. [;

4. Första husdjur: Kaninen Jocke som dock dog när han inte var så gammal 5. Första semester: Var förmodligen till farmor å farfar i Ivalo eller släkten i Kalajokki.

6. Första jobb: Diskade å var alltiallo på restaurang Skeppsbrokällarn

7. Första köpta skiva: Minns inte vad hon heter, men vet precis vilken skiva det var, köptes enbart för att ja precis fått en cd-spelare. ^-^

8. Första riktiga kärlek: Andreas
9. Första piercing: Läppen

10. Första konsert: G.E.S i parken sensommarn -94 borde det vara. 


Nio senaste:
1. Senaste alkoholdrycken: En öl sent i fredagskväll

2. Senaste bilfärd: Inatt när Fredrik skjutsade hem mig
3. Senaste filmen du såg: Hur man blir av med en kille på 10 dagar

4. Senaste ringda telefonsamtal: Mamsen
5. Senaste bubbelbadet: Det har jag faktiskt ingen aning om.

6. Senaste spelade cd: Håkan är det nog, typ jämt.

7. Senaste kyss: Mister H

8. Senaste gången du grät: Det var nog så längesen som farmors begravning
9. Senaste måltiden: Hamburgare å hasselbackspotatis


Åtta har du nånsin:
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope!
2. Blivit arresterad: Inte det heller.
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Kär i något utseénde isf.

4. Fastnat med blicken i någons urringning?: Det har säkert hänt
5. Fått ditt hjärta krossat: En del gånger ja
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: När man var yngre hände det säkert nån gång, innan man insåg vad det betydde liksom.
7. Haft ett one night stand: Jo, det har hänt
8. Busringt till någon: Man gjorde det väl en del som liten


Sju personer att möta: Den här måste ja få återkomma på

1.
2.

3.

4. 

5.

6.
7. 


Sex saker du gjort idag:
1. Ätit frukost
2. Spelar president
3. Solat på ballisen
4. Borstat tänderna
5. Druckit vatten
6. Rökt en cigarett


Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Sommar o sol

2. Vännerna
3. Familjen
4. Jobbet

5. Den speciella?


Fyra personer du kan berätta allt för
1. Jessica
2. AnnaG
3. Mamma
4. Syster Emma


Tre val:
1. Sommar vs Vinter = Sommar

2. Isglass vs Vaniljglass = Hallå, finns inge godare än dajmglass!

3. Morgon vs Kväll = Är väl skönast dem kvällar när man är så trött så man bara somnar när man lägger sig


Två saker att göra innan du dör:
1. Besöka landet USA har ja velat göra lääänge
2. Sånt som livet går ut på, dvs familj, hus osv [;


En sak du ångrar:
1. Min lilla mopedkrasch, så mkt jag missar pga mitt pajjade knä ]:


Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
1. Veronica
2. Cicci
3. Jessica
4. Anna

Av S - 15 april 2007 11:45

Söndag, soliga underbara söndag.
Igårkväll drog ja som tidigare skrivet bort till Jessica å Fredrik, på vägen dit så stannade vi till hos Fredriks mamma å hämtade apspelet till ps2. :D
Så väl borta på Kuben kom Thomas, osså var Danne å Jens med oxå. Jag, Jessica, Thomas å Danne satte oss å spela Jungle Party, å vi tog liksom maratonspel, så vi höll väl på nån timme. Och jag vann!!
När vi var klara med det så hade Fredrik hunnit skjutsa Jens till tåget å sådär, så jag, Jessica å Danne satt å spela lite kort medans Fredrik å Thomas satt å kollade på nåt på datorn. [:
 Jag var vällan hemma runt 02.30-03 inatt, så det var bara att slänga huvet på kudden å snarka sött. ^-^
 
Det är soool ute, så ja tänkte strax ta med mig lite fika å sätta mig på balkongen en stund. Sen bli´re väl en promenad hemöver senare ikväll kanske, om det inte dyker upp nåt annat som man hittar på. Är jue jobb imorrn igen så blir rätt tidig säng iaf.
I veckan jobbar jag bara 4 dagar, vad jag vet nu, å det ska bli såå skönt att få lite mer ledig. Har jue liksom bara måndag-torsdag den här veckan, osså måndag-onsdag nästa vecka, sen har jag liksom inge mera jobb.. vet inte hur det känns riktigt, tråkigt som faen å sluta där, men ibland äré faktiskt skönt å vara ledig, iallafall typ en vecka eller två, en liten minisemester vore nice.
 
Har suttit å tittat på lite gamla bilder på datorn nu på morgonen, och, visst trivs jag rätt bra med var jag är idag, men det finns såå mkt som var såå mkt bättre förr! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards