Alla inlägg den 18 april 2007

Av S - 18 april 2007 16:56

Ni som gjort den där lilla listan.. 3 val.. där får man ta egna grejjer. Bara så ni vet. Dem som ja sett gjort den efter mig har skrivit samma saker fast andra förklaringar liksom. Inte gör de mig nå att det är samma, men nu vet ni. [:



Nu ska jag ta å vandra ner till bussen, skönt att slippa gå över bron idag iaf, brukar blåsa så mkt när det inte är varmt eller sol ute.

Ses imorrn då! [:

Av S - 18 april 2007 12:52

Jomenvisst, onsdag vare idag, stänger även, det är mindre skoj, men sen jobbar jag nog bara imorrn, sen är ja leeedig. Tills på måndag iaf. [:


Jag o Robin tog en prommis hem från Jessica igår, men det var ett evigt tjat om att ja inte hade rätt angående hur lång tid det skulle ta, och att nån frös! Fel att låna en tröja när Jessica erbjöd sig? [:

När ja kom hem fixade jag lite mat iaf, eller nja, ja orkade inte göra nåt så det blev faktiskt bara toast. Ja orkade faktiskt inte. Att jag var mkt trött visade sig sen när ja la mig för att kolla på teve. :P Höll mig vaken genom hela Betty, sen när ja skulle se DHW så somnade jag innan första reklamen ens hade kommit. ;P Men skönt vare att vara utvilad imorse igen. [:


Igår skar jag mig på fingret, på aluminiumfolie när ja skulle göra ramar till några teckningar, och vad tror ni att jag lyckas med idag då? Exakt samma sak igen. Svider som faen osså kom det faen flera liter blid. ]:

Plåster är bra att ha ibland! [;


Nu ska jag visst gå ut å jobba vidare.

Puss å kram, vi ses på stan!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards