Alla inlägg den 20 april 2007

Av S - 20 april 2007 21:05

Godderkväll!

Idag har jag varit leeedig, och det har varit så skönt så. Var iväg på polisstation förut å lämnade in en nyckelknippa som ja hittat, sen var jag iväg å skrev in mig på af oxå, shit vad papper dem ska ha nu för tiden. :P

Efter af så tog ja en prommis upp till Jessicas mamma, när vi varit där en stund så gick ja å Jessica hem till Kuben och spela lite å glodde på teve. Sen har vi legat å grejjat med hennes uppsats till skolan oxå, jag tror den blev ganska bra faktiskt. [: Fredrik kom väl hem runt 16 tror ja, sen kom Danne hit runt 18, så vi gick å handlade lite på ica, sen fixade Jessica mat åt oss alla, "min" kycklinggratäng blev det, mumsigt. :D

Nu sitter jag å yrar lite med folket på mircet o sådär, Danne sitter å spelar lite rayman å dem andra tittar på. [:

Fredrik ska typ låna datorn nu å kolla igenom uppsatsen å se om den blev bra, och leta dem där satans orden oxå ja. :P

Imorrn äre party, nice nice. Osså lite middag hos Danneman innan, blir säkert en trevlig kväll. Hörs då alla. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards