Alla inlägg den 22 april 2007

Av S - 22 april 2007 23:02

Ja fyfan vad seg jag är idag! Skulle kolla på sjunde himlen å oc förut, jomen visst, jag slocknade så det blev inte mycket teve där inte. Ligger å blippar mellan Hello Africa å Titanic nu, men teven åker nog av snart, fortfarande hur trött som helst. Haha, just ja, jag hittade ett hångeloffer igår! Robbans hund Molly! Det var det närmaste hånglet jag kom i helgen. :P Gnatt!

Av S - 22 april 2007 16:23

Drygt å blogga från mobilen. ]: Men här kommer fortsättningen. [: När vi kom t jocke satt dem å spela tevespel typ, blev lite vin å även champagne. och senare fick jag prova guitarhero eller hur sjutton det stavas, grymt kul!! imorse runt typ 5 kanske kände jag inte för en promenad hem, så jag sov hos robban. låg halva förmiddan å kolla på hans spelande, å inte har det hänt nå skoj här hemma. ]:

Av S - 22 april 2007 16:14

Ja, var ner på stan igår å systemdejtade veronica å johanna. [: sen drog ja ut till birsta med jessica, fredrik å danne. sen blev det middag hos danne med dem, lina å thomas, förjävla gott. [: senare vandrade jag bort på fest hos veronica å kalle, mkt trevligt. sen blev det olles en sväng, nån öl å lite dansa. träffade robban å gick med han t jocke. o nu måste ja fortsätta på ny blogg..

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards