Alla inlägg under april 2007

Av S - 25 april 2007 12:09

Jaa! Guu va varmt det är ute, hur skönt som helst. Vi struntade i gymnastik idag å gick på utflykt till gläntan istället. Underbart! [:

 Slutar 15.30 idag, skönt det, då hinner man jue göra nåt efter jobbet kanske, börjar jue inte förrän 12.45 imorgon. En promenad ska det iallafall bli, men måste banne mig hem å byta om först, för det är på tok för varmt med dem här kläderna. Skulle haft jeansen idag oxå så man hade kunnat vika upp dem, men inte sjutton tänkte jag på det imorse eller. Var för tidigt för å fundera på å ta andra kläder än dem jag hade lagt fram. :P

Sitter å försöker komma in på msn nu men det går faen inte, går inte ens å komma till rätt sida, jag blir så less! Skulle behöva byta nåt ord med mamma liksom osså kommer ja inte in. Fuck!

Aja, får väl se om jag lyckas nån gång, nu tror jag att jag ska ta å gå ut i solen med ungarna, man kan jue bli lite brun. [:

Av S - 24 april 2007 22:22

Slutade tidigt idag så åkte till jessica efter jobbet. Robin kom oxå å var med oss, blev en stund sittandes ute, tevespelande å lite "prataavsigmedjessica"tid. Vet inte hur det här blir.. Tog en promenad hem med robin å har slappat framför teven sen dess. Kom precis på att jag glömt att göra mat oxå, konstigt ja kände mig hungrig då, men nu äre jue sovadags. ]:

Av S - 24 april 2007 05:38

Alltså, när klockan ringde för drygt en timme sen var jag halvdöd, men upp, drack ett glas vatten o gjorde mig iordning, blev sjukt pigg. Konstigt med tanke på hur lite ja sovit inatt. Klockan var efter 23 innan ja sov riktigt, höll precis på att somna då telefon piper till för sms. Typiskt. Sitter här nu å ska åka för att öppna på jobbet, slutar tidigt, så ska leka med jessica sen. Skönt. [:

Av S - 23 april 2007 18:47

Som ni kanske sett så hade jag lite tråkigt på rasten idag på jobbet. [: Nu är man hemma iaf, slängde mig framför teven så fort ja kom hem typ, borde ta tag i å vika tvätt snart. Ja, snart så kanske, men jag är så grymt trött fortfarande. Har märkt av idag att jag har ett problem, inge roligt alls faktiskt, bollade lite med jessica förut om hur ja kan lösa det, blev lite hjälpt iaf. Vi får väl se.

Av S - 23 april 2007 12:31

Jobb (1p) - Ja

Visitkort (1p) – Nej

Konferens (1p) - Nej

Bor hos föräldrar (-2p) - Nej

Vara sambo (1p) - Nej

Vara förlovad (1p) - Nej

Vara gift (2p) - Nej

Skild (3p) - Nej

Äga villa (2p) - Nej

Ha en bil (1p kombi + 1p) - Nej

Hund (1p) - Nej

Lån (1p) - Nej

Gemensam ekonomi (1p) - Nej

Pensionsspara (1p) - Nej

Storhandla (1p) - Ja

ICA-kundkort (1p) - Ja

Använda rabattkuponger (2p) - Ja

Äga hushållsassistent (1p) - Nej

Äga diskmaskin (1p) - Nej

Dubbelsäng (2p) - Nej

Ha julgran på julen (2p) - Nej

Gråa hår (1p) - Nej

Celluliter (1p) - Ja

Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej

Lösa sudoko (1p) - Ja

Välja att inte svara i telefon (2p) - Ja det händer

Putsa fönster (1p) - Ja

Svampplockning (2p) - Nej

Långfärdsskridskor (1p) – Nej

Parmiddag (1p) - Nej

Vinprovning (1p) - Nej

Danskurs (1p) - Nej

Partaja till gamla 70-talshits (1p) - Händer väl

Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Räknas baileys?

Däcka före 23.00 dagligen (1p) - När det inte är helg så.

Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Ibland

Spela Bingolotto (1p) - Nej

Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Nej!

Ha höftproblem (1p) - Nej

Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) – Nej

Bli förundrad över “ungdomen idag” (2p) - Ja

15 p “INTE gammal”

16-25 p ” börjar barka ditåt…”

Över 25 p “Nu är du där”


Jag fick 16 med dem osäkra svaren, jag är nog inte så vuxen ändå. [:

Av S - 23 april 2007 12:20

Vad heter du: Sara

Var bor du: Sundsvall

Trivs du där: Jodå, det är okej, men skulle vara trevligt med lite bute av miljö ibland.

Brukar du läsa horoskop: Väldigt sällan

Har du körkort: Nopes!

Favoritdjur: Jag skulle vilja ha en vovve!

Festar du mycket: Faktiskt inte så mkt nu för tiden. 

Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller vin brukar det bli. [:

Brukar du bli för full: Det har väl hänt....

Antal kuddar i sängen: 4

Äger du ett busskort: Japp, inget körkort jue.

Vad åt du till frukost: Havregrynsgröt och hårdbrömacka

Har du haft sex idag: Nej, tyvärr inte.

Nästa mål i ditt liv: Få ett "riktigt" jobb, less på att bara vikariera hela tiden.

Hur svarar du i mobilen: Oftast Sara, men ibland när jag vet vem det är kan det bli nåt annat.

Antal timmar sömn inatt: 6 timmar ungefär, dock så sov jag några timmar igår eftermiddag oxå.

Sov du ensam: Ja, jag fick så lov. :P

Din hobby: Umgås med vänner för det mesta!

Vad är det för veckodag?: Tyvärr bara måndag..

Vad åt du senast: En apelsin efter lunch.

Vem fick du sms av senast: Lillebror

Vem ringde dig senast: Senast missade samtal: Robban

Godaste ölen du druckit: Hm, ska man veta det? Är väl lite olika.

Vilka hårfärger har du haft: Rött, blont, brunt... blått, svart.. sen vettesjutton om det är nå mer.

Vad såg du senast på TV: Hello Africa igårkväll

Vad läser du för bok just nu: Ingen alls faktiskt, nåt bra tips?

Längd: 176 cm

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Brunt med lite ljusa slingor.

Är du kär i någon: Inte kär, nej.

Vad gör du om ett år: Jobbar o sådär, som jag gör idag typ.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland så önskar man väl att man bodde nånannanstans ja.

Dricker du: Alkohol? Jo.

Vilken parfym använder du: Tommy!

Vilka skor använder du: Mina grå-svart-rosa etnies! Me love!

Dagens klädsel: Svarta byxor å en grå tröja, vitt linne under.

Av S - 23 april 2007 06:58

Ja huua vilken morgon! Jag är dödstrött och vill bara sova vidare, men det går jue inte. ]: Vi har iaf planering idag så man kan jue hoppas att dagen går fort, brukar kunna göra det när det är planeringsmåndag. Efter jobbet blir det nog bara hem å sova idag faktiskt, om jag orkar ikväll får det bli en prommis, varit lite lat nu i helgen känns det som. Well, mot jobbet.

Av S - 22 april 2007 23:02

Ja fyfan vad seg jag är idag! Skulle kolla på sjunde himlen å oc förut, jomen visst, jag slocknade så det blev inte mycket teve där inte. Ligger å blippar mellan Hello Africa å Titanic nu, men teven åker nog av snart, fortfarande hur trött som helst. Haha, just ja, jag hittade ett hångeloffer igår! Robbans hund Molly! Det var det närmaste hånglet jag kom i helgen. :P Gnatt!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards