Alla inlägg under april 2007

Av S - 12 april 2007 13:52

Dagens lunch gick utmärkt, lyckades riktigt bra att stuva å så. :D Kom hem för en stund sen å ska nu ta en dusch, sen ska ja ut i solen! :D Förresten, han är vällan ganska söt ändå? ^-^

Av S - 11 april 2007 21:22

Ja tack, ge mig sommar nu! Idag gick jobbet bra som vanligt, fick beröm för god mat å gott nybakt bröd. (; Hann vara hemma en stund å fixa med maten innan robin kom ner. När ja slängt i mig maten så gick vi ut en sväng, hade de inte blåst så hade de varit skönt.. Å en annan sak, varför tror folk att dem känner mig? Folk som känt mig.. typ ett år minst, känner mig på riktigt! Inga andra.

Av S - 10 april 2007 19:15

Dagen, idag har den liksom bara passerat. Kom hem runt 14, drog igång dammsugarn å så, det behövdes. Sen kollade ja efter ett recept som ja tänkte testa imorrn. (: Har bara latat mig i stort sett hela dagen, somnade till förut oxå, de va riktigt skönt. (; Nu ska ja kolla lite på teve.

Av S - 10 april 2007 12:04

Yes, idag är jag kock å bagare. ;P Gick riktigt bra å få till både mat å bröd, tror ja, inte riktigt klar med brödet, men de ser helt okej ut. ^-^Får se hur det går resten av veckan, det är iaf lite avancerat då. Men de ska väl gå bra. Nu tänker ja typ åka hem strax. :PHave a nice day!

Av S - 9 april 2007 21:00

Mm, jag vill oxå ha.. Kom hem från Jessica å Fredrik runt 19 efter en lite kylig promenad därifrån. Blev mackisar å köttfärssås till middag idag, blir nog de imorrn oxå för blev en del över. Imorrn äre jobb igen, men skönt med kortvecka iaf, får väl se hur det går med matlagningen. (: Nu ska ja röka å borsta tänderna så ja kan sova efter csi. Fast en sak.. Varför just han? Känns knepigt..

Av S - 9 april 2007 17:06

Jao, blev en promenad idag, skulle ta bussen bort till jessica å fredrik, men ja gick ist. (iofs för att ja missade bussen, men de räknas inte) Blie nog en promenad hem oxå faktiskt. (:När ja kom upp så köpte vi glass på ica å satt ute en stund, det var riktigt skönt faktiskt. Nu sitter vi o spelar, dem andra spelar zelda på wii å ja sitter å nöter lite fortet, o de ska ja fortsätta med nu. (:

Av S - 9 april 2007 12:17

Så vare måndag, sista lediga dagen nu då. Och vad gör man? Tvättar. :P Oxå hittade ja jue en film på teve, Rasmus på luffen. ^-^ Ska snart hämta tvätten, sen vettesjutton vad man ska hitta på. En promenad i solen kanske?

Av S - 8 april 2007 21:39

Känns som det ibland, som att ja inte gör annat än städar en del helgen. Men idag började ja röja rejält, drog ut hyllor i köksskåpen å torka å grejja, riktigt duktig. ^-^ Blev köttbullar å mos t middag idag, sen efter de blev de slappning å en sväng på macken för lite filmgodis. Myser för mig själv här ikväll. ^-^ Imorrn är jag leeedig!

Skapa flashcards