Alla inlägg den 1 maj 2007

Av S - 1 maj 2007 23:17

Jaa, gud vad ledig jag har varit idag, endast varit hemma oxå. Borde väl ha fått nåt gjort oxå kanske men bara latat mig. [; Blev köttbullar å mos till middag oxå, gjorde hela dagen så enkel som möjligt. :P Kommit en bra bit in i boken nu oxå, den är bättre än jag hade väntat mig så nu kan ja inte sluta. :P Fast snart sovadags, ska på af imorrn, sen ska jag träffa anna. På tiden det. :D

Av S - 1 maj 2007 12:38

Middagen igår blev riktigt nice, hur gott som helst. Apelsin- o chokladtårtan var minsann inte äcklig den heller. [: Fick sällskap en bit hem inatt, de va snällt. Å när ja kom hem la ja mig å läste tills jag däckade, var såå trött. Har drömt äckliga drömmen inatt, mamma var jättesjuk å förvirrad å vägrade träffa oss barn. Vaknade av att jag grät, tycker inte om så verkliga drömmar. ]:

Ovido - Quiz & Flashcards