Alla inlägg den 5 maj 2007

Av S - 5 maj 2007 08:02

Aa, faktiskt så känns det så. Vi ska äntligen åka liksom. [: Har packat det absolut sista nu på morgonen, är aptrött! Har ja inte några surrvänliga arbetskamrater, vilket ja tror att ja har, så skulle ja kunna sova lite på bussen. :P Nu ska jag stoppa i mig resten av frukosten innan jag går ner till bussen. Ha en bra helg alla här hemma. [:

Av S - 5 maj 2007 02:39

Ja, han har varit här å hånglat med mig för längesen. Syster ringde å väckte mig för en stund sen å var precis förbi med "månadspengen" å även lite extra, så det var nice. Fick pussa på snorungarna mina som var lika trötta å yra som mig.Lovade Leija att ja snart skulle hälsa på, kanske redan nästa helg. Är så mysigt å vara med dem nu när dem är så goa. [: Dem skulle hem å sova nu, de ska jag å. [:

Ovido - Quiz & Flashcards