Alla inlägg den 9 maj 2007

Av S - 9 maj 2007 23:10

Jag ska bli kändis har jag bestämt mig för, bara för att få vara gäst hos Olle å Martin. [: Jag har en liten fundering. Hur sjutton kommer det sig att vissa saker blir som dem blir? Jag förstår inte. Ibland kommer man på saker i efterhand som är omöjlig att ändra på. Mysko. ]: Nu ska jag krypa ner å mysa med täcket, upp å tvätta imorrn. Dessutom, hur kan herrn vara så söt? [;

Av S - 9 maj 2007 20:16

Onsdag!

Yes, snart äre helg igen! :P

Idag har jag jobbat hela 3 timmar, det var inte speciellt jobbigt, speciellt inte med tanke på att jag fick vara ute i solen typ hela tiden.

Fick gå strax före 15, och precis när jag gick förbi nere vid dagis så kom lilla Linas mamma å fråga om jag ville ha skjuts en bit, hon skjutsade mig även ända till bussen så jag hann med den som ska gå 15, värsta snällt. [:


Åkte till Fredrik å Jessica efter jobbet. Har typ spelat lite, hjälpt Jessica med hennes uppsats, osså har vi kollat på teve. Å svullat pizza. Straxens så ska jag gå till bussen för att åka hem, måste jue hem å kolla på Greys! [:

Ska upp imorrnbitti å tvätta, segt värre, men det finns faen inga tider den här veckan å jag har typ allt skitit sen resan. ]:


Well, springa till bussen nu ja!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards