Alla inlägg den 13 maj 2007

Av S - 13 maj 2007 21:06

Nopes, vart inge grillning idag, våran lunch blev så sen så ingen orkade ge sig på det där med mat, ska fixa varma mackisar snart istället. [:

Var in till stan förut med Emma å Leija, lämnade av Mia hos hennes mormor osså var vi å handlade lite godis o sådär. ^-^ Ska se om dem andra vill kika på Spiderman 3 snart, skulle se den i fredags men ja blev så jävla trött. :P

Imorrn åker man hem till storstan igen då, ska jobba 3 timmar på dan antagligen, eller ja, jag ska jobba, men ja vet inte riktigt hur länge.

Och imorrn får jag förhoppningsvis en dator! Enda tiden jag har skjuts å kan hämta den är liksom vid 10 när vi dumpat ungarna på dagis, så ska höra me Robbeli om han är hemma då. [: *hoppas*

Till veckan jobbar jag bara måndag å tisdag, sen är ja ledig i hela 6 dagar, det ska bli skönt vill ja lova. Hoppas de  blir finväder då. [:


Puss & Kram vi syns på stan!

Av S - 13 maj 2007 16:58

Ja gud, den här helgen har varit allt annat än lugn å vilosam. Har jue jobbat på här ute på gården med Emma å Johan. Idag har det mest varit massa krattande å sådär. Men det tar faktiskt på krafterna det oxå. :P

Ska väl åka in mot härnösand sen med Emma tror jag, hörde nåt om grillning, men vet inte hur det blev med det, kanske lite senare. [:

Lilla Leija har åkt på ögoninflammation igen, hon sov breve mig inatt, jag hoppas jag klarar mig! Har baddat ansiktet i varmt vatten några gånger idag iallafall, så kja hoppas det hjälper. [:

Nu ska ja kolla runt lite innan ja går ut igen.

Av S - 13 maj 2007 01:18

Stackars kille! Hur faen tänker folket i Europa egentligen!? Låten som vann var faen inte bra jue! ]: Jag å syrran satt o svor omvartannat. Fyfan!

Men vi hade iallafall disco i teverummet! Ungarna dansade till varje låt typ, sen kom det en låt "Nu ni ska ni dansa Sara å mamma!" Jomen, det var jue bara att hoppa upp å skaka loss! [;

Ska straxens hoppa ner i sängen mellan Jacob å Leija, dem skulle jue sova med mig inatt oxå. Gofisarna! [:


Whee!! På måndag får jag en dator!!! :D *klad sara*

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards