Alla inlägg den 17 maj 2007

Av S - 17 maj 2007 23:41

.. är det fredag! :D

Undra vad man ska hitta på i helgen egentligen!? Är inte sugen på utgång, vet inte riktigt vad jag är sugen på faktiskt. Blev sugen på täljsten när jag nästan fick gå på skepparn å äta det imorrn, men det blev inte så. :P

Blir väl lite som är planerat, sen får framtiden visa sitt.. ;P Eller hur man ska säga.


btw.. underbart.

Av S - 17 maj 2007 20:15

Idag vaknade jag som sagt väldigt sent, tog mig inte helt ur sängen förräns klockan var runt 14 tror jag. Var helt slut i kroppen efter gårdagens arbete. Jäklarns vad vi spran på slutet. Och det är inte spec stort där heller, så Kina å jag sprang in i varann lite då o då. :P

Tog mih hit bort till mamma för middag, blev lax, ris o sås, det va mums kan jag säga, vi har även ätit glasstårta. ^-^

Imorrn ska jag, mamma å Emma, kanske Jessica, åka å handla för smörgåstårtorna. Lär bli hur gott som helst. Sen ska jag å Jessica sola! :D

Måste även förbi Daniel en sväng, tänkte gå dit idag, men det blev inte så, orkade inte helt enkelt.

Nu ska ja kika vidare på Kyle!

Av S - 17 maj 2007 04:31

Jaa, kvällen gick rätt snabbt faktiskt. Huur mkt folk som helst, nästan rekord sas det. [: Var riktigt skoj att se alla fulla människor från den nyktra sidan. [; Dem tyckte även jag var duktig, så kanske får jobba nån fler gång. [: Nu ska ja sova. Puss

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards