Alla inlägg den 21 maj 2007

Av S - 21 maj 2007 23:45

Ja, jag har klurat lite idag. Pappa var med å firade mamma igår, det var skönt att allt var som vanligt. Men jag har missat nåt känns det som. Till jul, då ville inte mamma bjuda pappa p.g.a nåt. Då var jag arg kan jag säga. Så visst är det skönt att allting är som vanligt igen. Men jag kan inte låta bli att fundera.

Av S - 21 maj 2007 17:34

Sådär ja, nu har man varit bort till mamma en sväng, åt lite av skaldjurspajen som var kvar, osså tog ja en liten bit av smörgåstårtorna. *mums*

Var dock inte där någe länge, fikade o så, sen åkte ja igen, är jue så satans snorig, osså rinner det ur ögonen, så det är inge trevligt å vara bland folk. ]:

Ringde ut på fritids oxå, å Anna-Karin sa att dem klarar sig såklart utan mig en dag. Hoppas ja är mkt bättre imorrn bara. Så ja kan jobba resten av veckan.


Kollade febern uppe hos mamma oxå, men de visades inget.  Dock så sitter ja här me filt o hela köret nu, å skakar. Har gjort thé, har juice här, nässpray o hostmedicin, trevligt värre. Men skönt att kunna sysselsätta sig med nåt här hemma iaf. [:

Av S - 21 maj 2007 13:10

Nu jäklarns har förkylningen slagit till riktigt rejält. ]; Har knappt sovit nåt inatt eftersom jag har hostat, snorat å haft förjävla ont i halsen. /:

Ska strax åka bort till mamma tänkte jag, fika lite, får se om Jessica skulle följa med, men hon verkar vara borta. Måste ringa jobbet oxå å meddela att jag minsann inte kommer imorgon, det går inte att jobba när man är såhär. ]:

Hoppas det blir bättre tills på onsdag bara, jag vill jue så gärna jobba på Midälva å träffa alla där inge. *suck*


Nu ska ja iaf hoppa i kläderna å åka bort mot Nacksta.

Ha en bra dag!



Och grattis säger vi till Mamma som fyller 50 idag!!

Och även ett grattis till Veronica som fyller 24! [:

Av S - 21 maj 2007 01:07

Jaa!! Jag har blivit förkyyyld!Hatar att bli det såhär på våren, man blir aldrig fri den då jue! ]; Kände mig bara lite halvsnorig förut idag, men nu på kvällen är det asjobbigt. Min bästa vän är nässprayen just nu.    Var som ni kanske har sett ganska mums med fikat hemma hos mamma, ska ta o lägga upp nån bild på tårtorna från Eclair oxå sen, hur gott som helst var det iallafall. Och presenterna blev hon såå glad för. Trodde nästan hon skulle gråta en skvätt där ett tag. Och sen bad pappa att få ett fixat så han kan köpa ett till sig själv å ett till farfar. [:   Fick även inbjudningskort till syster å Johans bröllop, värsta fiiina, o rosa. ^-^ Nu längtar jag en hel del till det alltså, ska bli så mysigt, å lär vara hur fint som helst, har varit på ett bröllop tidigare, å det är jue så vackert. [: Hoppas bara att farfar känner sig pigg å kan hämtas till det, o att morbror är bra så han kan komma oxå. Ligger jue fortfarande på sjukhuset efter bilolyckan i vintras.   Åkte med Emma å Johan hem förut, å på den lilla biten blev det misshandel p.g.a gula bilar. ;P Sen hann jag bara vara hemma en stund så kom Diana, Jim, Allban å två till hit å spelade kubb, sen kom även Robin. Var kvar ute ända tills halv 12 nån gång.    Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen å sova, kurera mig lite. [:Men höres imorrn!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards