Alla inlägg den 26 maj 2007

Av S - 26 maj 2007 19:34

Nu har jag kommit hem, brudarna är å lämnar Angelicas bil o sådär, dem släppte av mig hemma så ja kunde dammsuga å plocka undan lite. [:

Har precis öppnat en xider, så nu är festen igång igen. Solen skiner å musiken dunkar. Lovely! 

Av S - 26 maj 2007 17:53

Japp, jag har oranget hår nu typ, litegrann iaf. Har färgat det, men som vanligt så blir det jue lite oranget å gult när ja börjar göra det ljusare. :P Får ordna till det till veckan.

Sitter ute hos Anna nu, har precis duschat å nu gör hon det. Osså har vi ätit taaaacoooos! Hur mums som helst. Om sisådär en timme så kommer Angelica å hämtar upp oss+Anna. Sen äre fest.


Missade ett jobbtillfälle igår även, Kenta från Olearys ringde, tyvärr så hade jag jue redan börjat dricka så det gick jue inte, det var himlans synd tycke jag. ]; Hoppas det kommer fler tillfällen.


Nu ska ja göra annat.

Puss hej!

Av S - 26 maj 2007 13:28

Nej, inte så farligt faktiskt, dock så är man liite småtrött. Men har fått mat i magen nu så det blir väl bättre. Jag å Anna var ute å röjde på Olles å Coppran igår. Skoj vare! Träffade Robban, Jocke å gänget oxå, min lillebror hade visst förfestat med dem. :P Var rätt mkt folk ute igår faktiskt när ja tänker efter.


Ikväll blire dock till att gå ut lite hårdare med alkoholen. Igår blev jue allt så utdraget, förutom på slutet då. Å ikväll blir vi jue nån till som går ut oxå.


Asså, javet inte om det som hände var så bra. Bra eller dåligt? Förmodligen dåligt. Kunde jue bara ha haft det som tidigare?  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards