Direktlänk till inlägg 27 maj 2007

~intressant~

Av S - 27 maj 2007 23:52

Mjo, intressant dag det hära. Eller nåt. Javet inte riktigt själv faktiskt. Men, tänkte att ja skulle berätta lite om gårdagen nu. [:


Kvällen började jue när tjejjerna, Anna, Anna å Angelica äntligen kom hem till mig efter att ha lämnat bilen. Det korkades upp vin, öl, cider å minttu, det kom en bitelinepizza som snabbt tog slut, grymt gott. Alkoholen hälldes i för vissa av oss. Runt 22 nån gång så kom så även Loppan och Chrisse hit. Vi hade riktigt trevligt faktiskt. Och ramlade väl neråt stan när klockan närmade sig halv 12 tror ja, om ja inte minns helt galet. Blev först Olles, sen Coppers.. o massa spring där emellan. Träffade min gamla kompis Jocke som satt med oss ett tag, fick höra saker som förvånade mig väldigt.  Jag å Anna hällde även i oss en tequila, det var jue som ett tag sen nu det. ;P Gott var det. [:


Frisyren Anna fixade i mitt hår fick jag höra mkt gott om, vissa blev riktigt impade. Och söt är jag. Man kan även drunkna i mina smilgropar. Allti skoj att få höra sånt. [:

Nu tror ja att ja ska stänga ner här strax å släcka lampan för att sova, man vet jue aldrig om dem ringer imorrnbitti. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av S - 24 november 2010 16:06

Jag har flyttat hit: Xarahs! Hoppas ni vill hälsa på mig på nya placet. :-D ...

Av S - 16 november 2010 14:03

Jo, det är lite saker på gång här.. jag ska nämligen sluta blogga! Iallafall här på bloggplatsen, kommer att fortsätta på annat ställe, återkommer när det är dags för flytt. :-)   Igår var jag till läkarn för att disskutera havandeskapspenning, i...

Av S - 13 november 2010 16:43

Hejsan hoppsan!   Spelningen på Stadshuset igår var riktigt bra, det tyckte även hon i magen (eller så var musiken aningens för hög för henne). ;-) Även att vi "träffade" på min lilla idol, ingen mindre än Timbuktu! Hehe. Han var med Webb och co ...

Av S - 12 november 2010 18:34

Ne,inget fredagsmys blir det här inte. Jag ska jue ut och roa mig hela helgen lång! ;-) Ikväll ska vi gå på Stadshuset och kolla på Familjen och imorrn ska vi på Aveny för att kolla på Oscar Linnros. Vet inte riktigt hur jag ska orka vara vaken så se...

Av S - 11 november 2010 19:23

Go´kväll!   Det var skönt att jobba idag, även om jag hade sovit dåligt och var aptrött när jag kom hem så var det roligt och skönt att vara tillbaka på banan igen. :-) Ja, när jag kom hem ja.. då slöade jag med lite yatzy tills jag skulle tvät...

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards