Alla inlägg under maj 2007

Av S - 30 maj 2007 17:06

Idag har jag, Robin å Jessca varit ute på dhl å hämtat våra mp3spelare. Äntligen liksom. [: Yrade runt där i skogen lite oxå. Och Robin fick massa gula bilar på sig. ;P

Anyway, dem är skiiitsmå å behändiga, nån klant lär säkert slarva bort dem. [inte alls en pik till dig jessca] Så nu börjar uppdragen, kan bli skojjsigt det. [;

När vi kom tillbaka till stan så gick jag å Jessca å sola, sen träffade vi på lill-Stina för hon å jag skulle upp å hälsa på mamma på sjukhuset. [: Träffade även på Therese å Liam på stan å surra med henne en stund, skitsöt unge hon kläckt ur sig iaf. ^-^

Jag å Stina tog bussen upp till sjukhuset, syster Emma var redan där när vi kom. Hon mamma delar rum med lär tycka vi är sjuk i huvét, gud va vi yra på. Blev väl kvar där lite mer än en timme, sen lifta jag å stina med emma ner på stan när hon skulle jobba. Mamma kommer hem imorrn iaf, och hon verkade rätt pigg nu. [:


Håller på å ska fixa mat nu, korvstroganoff å ris. Mums! Det var såå längesen. Och på tal om det, nu kokar riset. [: 

Av S - 30 maj 2007 11:04

Ja, nu är jag less på mitt halsont, håller på att bli tokig, vaknar med det varje morgon! ]: Måste nog dricka lite mer thé.

Idag ska vi hämta mp3isarna. Försöker ragga skjuts nu bara, skönare det än att åka buss. Ingen som ska ut till birsta? [:

Well, ska väl hoppa in i duschen å se om det löst sig sen, annars blire iaf bussen.

Puss hej på er.


Av S - 29 maj 2007 23:59

Sådär ja, nu var all tvätt hämtad å sådär, dock så var inte allt torrt som vanligt så nu hänger det kläder lite här å där. :P

Ska straxens sova, måste jue ut å hämta mp3isarna imorgon, drygt. Ska även försöka hinna med att träffa lillasyster på stan å åka upp på sjukhuset med henne, hälsa på mammi litegrann vettu. Operationen hade gått bra, men hon hade visst haft så låtg blodvärde som 60. /:

Well.. har en liten grej till er, fick en chock när ja såg den här bilden o insåg vem det var.  [:


Guess who! ;D

Av S - 29 maj 2007 23:11

Go away, give me a chance to miss you.

Say goodbye and dont make me wanna kiss you. 

Av S - 29 maj 2007 21:12

Jag hatar att springa upp å ner till tvättstugan. Kan nån springa istället? [:

Av S - 29 maj 2007 18:39

Jahapp, mp3isarna har kommit, dem hade visst kommit hit i fredags men eftersom den jävla porten här alltid är låst så kunde dem inte komma in med dem, så imorrn måste jag bege mig ut till birsta för att hämta dem på dhl. :P

Gick bra att jobba idag iallafall, men dagen gick segt, det tyckte alla, å då hade jue dem varit där ett tag innan ja kom oxå. :P

Var å handlade lite nudlar nu innan jag gick hem, ska slänga ihop lite wok idag tänkte ja, gott gott. Å straxens väntar tvättstugan, underbart väder för å tvätta. [: 

Av S - 29 maj 2007 11:25

Ja dem finns det gott om men återkommer till dem lite senare. [:


somnade runt 00.30 inatt kan ja tänka mig, då var jag lite halvtrött iallafall. och klockan ringde första gången 9.20 imorse, gick bara på toa då, sen låg ja å drog på mig till halv 11 typ. det var riktigt nice faktiskt. har duschat, ätit frukost å grejjat nu, har bara borsta tänderna kvar innan jobbet. hoppas bara på att posten ramlar in strax, innan ja måste gå gärna!


pratade med lillebror igårkväll, nån/några idioter har stulit hans.. hm.. undra om det var baslåda å slutsteg? nå sånt vare iallafall. jävla idioter som inte vet vad som är mitt å ditt. hua.


nu ska ja grejja på lite innan ja måste gå till bussen.

ha en bra (grå å trist) dag. [; 

Av S - 28 maj 2007 23:35

Gnatt mina vänner! Sov så sött..

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards