Alla inlägg under maj 2007

Av S - 28 maj 2007 22:10

Kvällen har rullat på bra, snart får jag gå å lägga mig och sova med en förhoppningsvis drömlös natt framför mig. Drömmer hellre ingenting än en massa skit. [:

Fördrivit tiden med lite kortspel på blip, jag vann lite ikväll faktiskt, det är inte varje dag kan ja säga. Sitter å kollar på The Nine nu, å efter det blire nog sova. Så trött men endå inte. Vill att det ska bli imorrn så posten kommer. Vill att det ska bli imorrnkväll så jag får tvätta och så att jag har en ledig dag framför mig. Fast man vet aldrig, dem kan jue ringa när som helst. Dem får gärna ringa nåt från midälva, missade jue dem förra veckan eftersom jag var sjuk.

Hm, jag känner mig själv ganska bra har ja märkt idag, vissa saker kan ja liksom inte dölja för mig själv. :P

Av S - 28 maj 2007 20:10

Ja, jag tjuvade den här från Saras blogg. Den passar bra in nu.

Av S - 28 maj 2007 19:28

Jepp, var jue iväg å solade med Jessica på förmiddan nån gång, eller eftermiddan? Saksamma, skönt var det iaf. Följde med henne hem en sväng efteråt oxå, fikade, spelade lite kort, med riktiga kort å på blip.

Runt 18 så tog jag bussen ner till stan å träffade på Anna en sväng, vi tog en varm choklad på ch. Mumma var det tycker jag, men Anna tyckte inte om det.


Kom väl hem för typ 10 minuter sen, tänkte ja skulle sätta mig å spela lite spader strax, så ja lär mig hur man gör nån gång. Går jue inte alls bra för oss när vi spelar. :P

Fått mejl idag om mp3isarna, dem dyker upp imorrn eller under onsdan, för då börjar uppdragsvecka ett, man kan vinna presentkort på mq. Nice nice. [:


Mamma är på sjukhuset nu, åkte upp imorse eftersom hon skulle få blod eftersom hon förlorat så mkt. Och imorgon är det dags för operation, så vi får nog inte hälsa på nåt förrns på onsdag. Hoppas det går bra för henne iallafall.


Imorrn ska ja iväg å jobba, både bra å dåligt, mest bra iofs, för det dåliga med det är att jag har blivit så lat så ja vill inte jobba. :P Men det är jue bra att ja kommer igång med det igen efter sjukveckan.  

Av S - 28 maj 2007 13:12

Inga mp3isar idag, hoppas dem dyker upp imorrn annars blir ja faen less. ]:

Ska studsa in i duschen nu så Jessica slipper vänta på mig. :P


Av S - 28 maj 2007 11:38

Jao, har precis tryckt i mig två toast med ost å skinka, det var mums, var Veronicas blogg som fick mig sugen. ^-^

Pratade precis med Jessica, eller, gör det fortfarande, vi ska vandra ner på stan å sola sen. [: Osså ska vi gå bort på Classes å kika efter en kabel till mig.

Måste bara vänta in posten å se om mp3-isarna kommer idag, det måste dem jue göra. [;

Nu ska ja surra vidare. 

Av S - 27 maj 2007 23:52

Mjo, intressant dag det hära. Eller nåt. Javet inte riktigt själv faktiskt. Men, tänkte att ja skulle berätta lite om gårdagen nu. [:


Kvällen började jue när tjejjerna, Anna, Anna å Angelica äntligen kom hem till mig efter att ha lämnat bilen. Det korkades upp vin, öl, cider å minttu, det kom en bitelinepizza som snabbt tog slut, grymt gott. Alkoholen hälldes i för vissa av oss. Runt 22 nån gång så kom så även Loppan och Chrisse hit. Vi hade riktigt trevligt faktiskt. Och ramlade väl neråt stan när klockan närmade sig halv 12 tror ja, om ja inte minns helt galet. Blev först Olles, sen Coppers.. o massa spring där emellan. Träffade min gamla kompis Jocke som satt med oss ett tag, fick höra saker som förvånade mig väldigt.  Jag å Anna hällde även i oss en tequila, det var jue som ett tag sen nu det. ;P Gott var det. [:


Frisyren Anna fixade i mitt hår fick jag höra mkt gott om, vissa blev riktigt impade. Och söt är jag. Man kan även drunkna i mina smilgropar. Allti skoj att få höra sånt. [:

Nu tror ja att ja ska stänga ner här strax å släcka lampan för att sova, man vet jue aldrig om dem ringer imorrnbitti. 

Av S - 27 maj 2007 21:05

Det snurrar. För mycket. Kan nån stanna karusellen, jag vill kliva av.

Av S - 27 maj 2007 18:44

Nån som är sugen på att åka till gbg 1 juli?

http://www.pierpressure.se/
Skapa flashcards