Alla inlägg under maj 2007

Av S - 20 maj 2007 17:18

ps. inte världens bästa kvalite

Av S - 20 maj 2007 17:11

Av S - 20 maj 2007 12:47

Huua vad jag känner mig sliten idag!!  Blev alldeles för sent inatt.  Började jue med en aquatini hos Diana när ja kom dit, gick förbi mig å hämtade min blåbärslikör(godis) innan vi vandrade bort till Jocke. Där var endast Jocke å Patrik, dem andra hade somnat. ;P Men efter ett tag så ramlade Henke, Sagan, Johnny, Julita, Emil o Hanna in, även hm.. Göran(??), ordförande där dem bor eller nåt. :P Blev minttu, cider o blåbärsgroggar, guitarrhero(jag måste ha det!!) och biljard. Sen blev det jue krogen ändå, fast ja sa att ja verkligen inte skulle ut. Blev en sväng på Skepparn och Olles, var även å surrade med vakterna på Coppers. [: Träffade Hellman utanför Olles, har inte träffat han på javet inte hur länge,skoj vare, dock så blandar jag alltid ihop han med Alexander när det är lite alkohol i kroppen. är dem lika varann!? Träffade på Danne på Skepparn oxå, så han kom upp på Olles sen, grattis förresten, födelsedag idag. [: Var inte hemma förrän strax efter 4 eftersom ja satt å prata med nån tjej utanför coppers ett bra tag, sen fick ja jue skjuts hem av Magnus. [: Snelt! Vaknade till liv för en stund sen, så ska bara springa genom duschen så ska ja åka till mamma sen, smörgåstårta idag!! :D Måste även förbi borta hos Jocke å hämta mina saker. Har inge batteri på mobilen o laddarn ligger i min påse där borta, bra Sara! 

Av S - 20 maj 2007 05:27

..mm, det var sovdags förlängesen.. Var iväg ti Jocke förut med Diana, det blev festa med hela gängt.. typ..  Vi hade skoj, massa minttu blev det iallafall, o fast vi sa att det inte skulle bli nån krog å blev det de. Ramlade in på olles.. :P Dansade o hade oss, hade skitskoj, sen försvann alla, så ja fick skjuts hem av magnus på coppers, snela kille. [: borde sova nu, så ska hoppa ner.

Av S - 19 maj 2007 19:26

Nu är smörgåstårtorna å pajerna klara, ska ta en bild imorrn på alltihop så ska ni få dreggla lite. [; Har nyss klämt i mig rostade mackor med kycklingröran som blev över från ev av pajerna, det var mums!


Ska snart gå till bussen tänkte, åka ner till Diana, å sen ska vi vandra bort å basta lite, skönt det. Risken finns bara att min förkylning blir värre, men det är väl sånt man får ta antar jag. ^-^


Well, ha en bra kväll allehopa, det tänkte jag ha!

Av S - 19 maj 2007 13:43

Hua, fick en chock när ja vakna o kolla på klockan! Klockan var närmare 13 jue! Så länge har jag inte sovit på läääänge. Sova bort hela dan sådär, uscha!

Ska äta lite strax, sen ska ja åka bortåt mamma å fixa smörgåstårtorna o sådär. Sen var det visst nån kycklingröra kvar från nån paj, så det blir det till middag. *mumma* 


 Suck.. nu börja det regna oxå, bara till å leta fram paraplyt.. som ja precis kom på ligger i väskan som ligger borta hos mamma!! Aja, får vänta en stund o se om det lugnar ner sig.


*poff* 

Av S - 19 maj 2007 02:23

Yeah, blev lite fiske å korvgrillning för mig, Jessica å Fredrik ikväll. Fick dock ingen fisk, lite jävlades för oss, osså var det så jävla mörkt, men det var gott med korv iallafall. [:


Nu har jag fått låna en nätverkskabel av Jessica oxå, så nu har jag äntligen en fugernade dator (tack Robert!!) och en fungerande nätverkskabel (tack gumman!!). [:


Har pratat med Elin i sthlm ikväll, vi har väl inte pratat på över ett halvår tror jag det är, men ikväll blev det bra. Vi är vänner igen och orkar inte med någe mera tjaffs, det känns skönt.


Nu ska ja dricka upp min juice, borsta tänderna å krypa ner i sängen. Ska röjja upp lite här imorrn, sen ska ja antagligen iväg till mamma å fixa smörgåstårtor. [: 

Av S - 18 maj 2007 17:39

Såå grymt!!Häromdan när jag satt å läste lite på Lunarstorm så hitta jag en grej om att man kunde bli testpiloter till Samsungs nya mp3-spelare med kamera T9. Man skulle vara 5 stycken, som även var kompisar irl, så jag o Jessica raggade ihop Danne, Robin och Diana, det gick bra. Så skrev jag ner uppgifterna dem ville ha och skickade in dem till crew. Nu när jag loggade in hade jag fått ett mejl som började såå fint med "Grattis, ni har blivit utvalda som testpiloter.." typ. Faen va mustigt asso! ;D Har varit och handlat klart med mamma, Stina, Emma å Jessica nu, det blev en massa saker, och ja måste säga att citygrossisten är grymma. Allt vi hade handlat gissade mamma skulle gå på typ 1800. Kvittot slutade på 1100. [:Efter det så åkte vi hem till mamma å slängde i oss lite fika, åkte till Daniel å hämtade bilderna, jättefina blev dem, tack tack Daniel. Sen åkte jag, Jessica å Stina ner på stan, jag å Jessica solade, Stina ville inte så hon satt å väntade. Sen åkte Jessica hem, Stina är på stan, hon skickade iväg mig på att göra mina ärenden. Så ska snart gå ner å möta henne på stan.  Lånade hem en nätverkskabel av mamma oxå eftersom det inte funkat riktigt för mig här hemma, och det visade sig att det jue faktiskt bara var kabeln som var felande. Så nu måste jag köpa en ny sån, om inte Jessica hittar en hemma som jag får låna. [:Nu ska ja göra mig klar å vandra, hörs hej! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards