Alla inlägg den 1 juni 2007

Av S - 1 juni 2007 18:44

Jepps, gick väl halvfort å jobba idag, var dock helt slut när ja kom hem för sista timmen var det bara ett barn kvar å vi spelade "väggboll", faen va han jävlades med mig, ja fick springa som en dåre. ;P

Men nu e jag hemma iallafall, har slängt i mig lite mat nu, ska hoppa in i duschen nu för ölen är på väg, nice nice. Har även fått lön från Olles idag, det är bra skit. Och fått ordning på a-kassan, det börjar faen ordna till sig. [:

Well, ska hoppa in i duschen nu å bränna allt varmvatten så Henke får duscha kallt. [; 

Av S - 1 juni 2007 11:24

Dem är värdelösa! Om två veckor kan jag få pengar av dem, jamen tack så mkt då! Får se till å överleva på dem pengarna jag har kvar tills dess då. Det går nog bra det. [:

Om en vecka är det studenttider. Guu så jag saknar den tiden, den sommarn, galet roligt me Pegs, Jessica å grabbhalvorna. Men, tur man har minnen å leva på iallafall. [:

Nu skaja åka å jobba strax.

Tjo! 

Av S - 1 juni 2007 10:44

Ja, jag sa jue det igår, idag kommer sommaren, skitsamma om det kanske inte är supervarmt(har ingen koll), men det är iallafall sol! :D


Har precis tryckt i mig frukost o slängt på mig lite kläder, får se om ja kanske packar ner piratisarna i väskan å tar med mig, det kan jue faktiskt bli varmt, det vet man väl aldrig. Och det är bara drygt att jobba med långbyxor om det blir varmt eftersom vi alltid är ute då. Härligt med finväder idag när jag stänger oxå, då kanske tiden går fort, eller så kan man hoppas på att barnen går hem lika tidigt idag som igår. [:

Vi får väl se.


Nu ska ja å ringa kommunal å se om dem tänker ge mig lite pengar kanske.

Ha en bra dag alla. 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards