Alla inlägg den 2 juni 2007

Av S - 2 juni 2007 19:01

Jajjamensan, nu var man på igen, har varit mer av hela dan typ, som tidigare skrivet. Men nu så, nu är jag redo för groggen och cruising i Bergsjö. Herregud, det är verkligen ingen ordning på mig ibland. [; Men, hellre det än att sitta hemma å bara tråka. Jessica verkade så trött ändå så tror inte dem hade hittat på nåt. Får väl se vad det blir för groggar, om man tar efter Veronica å dricker matforsgrogg. ;P Det återstår att se. [:


Ha en bra kväll alla. [: 

Av S - 2 juni 2007 18:09

Hej hopp!

Varit nere på stan å umgåtts med Helen nån timme, sen träffade jag på Jessica, Fredrik, mamma Jessica å Sofia.  Vi gick på McD för att äta, det slutade med att jag inte åt nåt. :P Gick på hemköp på vägen hem, köpte smör, ost å en påse brio. ^-^ Och som vanligt glömde jag toapapper, tur att det inte är helt slut iaf. [:

Lutar åt cruising i Bergsjö ikväll, känner mig dock lite tärd fortfarande, så får se om ja kanske håller mig nykter.. elle? Hinner dock inte laga mat som ja tänkt så får bli en toast eller 2 idag. Jag var jue sugen på å grilla!! Men men..

Ska nog hoppa in i duschen nu typ, enligt Sofia å Ingrid såg jag både tärd å nyknullad ut. Tack för den. :P 

Av S - 2 juni 2007 15:21

Har lite brått, ska iväg igen. Blev festifest igår, eller ja, förfest med krogbesök efteråt.Var ute hos Anna i Ljusta, sen skjutsa Therese in oss på krogen runt vad nu klockan var. Blev coppers, Olles å Dallan faktiskt. Trevligt var det. Mycket trevligt. var till Jocke efteråt, om jag inte minns helt fel så skjutsade syrran oss. Var bort till Robert oxå, men där vare ingen som ville öppna inte, så gick tillbaka till Jocke å skulle sova, men slutade hos H. Var skönt att ha nära hem imorse iallafall. Somnade efter en stund framför datorn, och sov, lääänge. Telefonen hade gått varm medans ja sov. En hel del som ville ha tag i mig, så nu ska ja vandra ner på stan i värmen. Sen får vi se om det blir fest ikväll igen, fast, jag blir nog nykter isf.

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards