Alla inlägg den 4 juni 2007

Av S - 4 juni 2007 21:14

Ja, nu känns det lite bättre, lite tärt att det inte kunde bli som planerat bara, men det tänker inte jag ta på mig skulden för.


Har lagt mig nu, ska bara göra iordning band för att spela in the nine, sen ska ja sova tänkte ja. Det är typ helt sjukt, men ja är snorig igen!? Hur faen kan det gå till, ja vill vara frisk nu! ]; 

Av S - 4 juni 2007 18:59

Blev hemma ikväll, tänkte inte gå in på varför men jag blev lite småless. Har man bestämt en sak så kan man iaf ringa om det blir nån ändring, man kan iallafall tänka på saker lite tidigare.


Är så grymt trött å halsen är jävligare än någonsin, ska bara göra en toast att äta, dricka lite thé, vänta på att systeryster kanske hoppar in på msn. Sen så går jag å lägger mig. Faktiskt.

Av S - 4 juni 2007 17:31

Asså ja, halsen är jue som den är den, har så jävla ont å kan inte riktigt prata som jag ska. Hyffsat less på det. Idag har jag jobbat på mitt dagis igen, var liksom ett tag sen ja slutade där nu. ]: Men, vi har varit ute typ heeela dan, så jag är typ tattare som faen nu. Riktigt nice, men vars faen ska det sluta om jag ser ut såhär nu liksom!? Massa på jobbet tror jag varit utomlands. :P

Imorrn ska vi få glasskalas oxå, hoppas det är lika fint väder eftersom vi ska vara ute, sen så slutar jag kl 13 imorrn, så då hoppas ja syrran är på mitt jobb å hämtar mig eftersom vi ska på studentfirande. Lillebrors tjej tar jue studenten. Grattis, jag är inte alls avis. Eller hur...

Sen på onsdag är man jue ledig, på torsdag jobbar jag.. ja javet inte än, men senast 15 iallafall, och sen fredag är ja ledig.. igen. ^-^ 


Ohh, ja vet en hemlis!! Som inte ni vet. Ni får inte veta den än heller. *lipa* 

Av S - 4 juni 2007 06:34

Mm, har sovit jättekonstigt inatt, sista gången ja kolla på klockan var hon för det första typ halv 12. Jag var less å hade legat å vridit på mig sen före halv 11. Lyckades till slut somna antar jag, vaknar dock haöv 3 igen, springer på toa å när ja lägger mig igen är jag klarvaken, så var väl vaken säkert en halvtimme igen. Sen, händer SAMMA sak igen vid halv 5. Jag har knappt sovit nåt alls inatt, så lär va halvdöd ikväll, blir minsann sängen så fort ja kommer hem ikväll. Ska nog sova middag  en sväng efter jobbet oxå. *gääääspa*

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards