Alla inlägg den 6 juni 2007

Av S - 6 juni 2007 21:56

Rubriken är tillägnad fredrik, eftersom man som tjej måste blogga om serier på teve typ. ;P


Glott lite på teve sen ja kom hem, tänkte duscha men ja tror ja tar det imorrnbitti istället, så trött nu. Ska typ bara hämta tvätten nu sen sova. Å efter imorrn är jag ledig i 3 dagar, då vill jag ha sol. [:


Gnatt. 

Av S - 6 juni 2007 19:35

Nuu är man hemkommen från nästan en heldag på stan, det har varit såå skönt. En del har ja jue redan skrivit om. [; Mötte Anna här utanför förut iaf, så gick vi en sväng på stan å såg det sista på torget, sen gick på ch å köpte oss varsin sallad å satte oss i solen vid ån typ. Satt å pratade massa skit å planerade fredagen typ, ja, javet, jag är som jag är, utgång med Anna å Anna på freda. Vi tänkte grilla lite, o spela kubb. Några som är sugna på att hänga med? Bara säga till isf, jue fler desto bättre. ^-^ Sen kom Robin förbi å sa hej oxå, osså gick vi hem hit så ja fick slänga på en maskin me tvätt. Sen gick vi ut å väntade på bussen så dem kunde åka iväg. [:


Ska strax springa ner ti tvättis å slänga in allt i TUMLARN som vi äntligen fått, me like it. [:

Jobb imorrn, skulle jobba till 16, men dem andra skulle ställa upp å stanna lite längre så ja kunde gå 14 eller 15, beroende på vilken tid dem går ut, å dem går jue ut 15, så egentligen måste ja gå senast 14.30 well, vi får se vad dem säger. [: 

Av S - 6 juni 2007 16:33

Ja, kan man jue lugnt säga. Har varit på stan i några timmar, jag å helen träffades på stan förut, så gick vi å kolla lite kläder till henne innan vi gick å köpte varsin glass å satte oss vid ån. Blev väl sittandes där lite mer än en timme tror ja, sen skrämde måsarna iväg oss. :P

Har precis kommit hem, satt å väntade på att höra från Anna så jag kan gå ner på stan igen, och det ramlade precis in ett sms om att hon är på g. Så jag ska springa å kissa nu. [:

Av S - 6 juni 2007 11:29

..lite text, åsså lite bilder. [;


Gårdagen var riktigt skoj faktiskt. Precis när vi var på väg ner på stan för att fördriva lite öl innan vi skulle på krogen, så satt 2 killar i en båt å vinka dit osså, vi skulle tydligen med ut å åka. Det tog ett tag för tjejjerna att övertala mig, sen fick dem övertala mig lite mer när det visade sig att en tjej och 3killar till skulle med. Till slut så åkte vi iaf., riktigt mysigt var det faktiskt att vara ute å åka, vi åkte ut till Vindhem, kissade å åkte tillbaka till stan. [;

Sprang upp på Espan me Vickan en supersnabbis, sen ville hon tillbaka till båten, jag själv gick på Olles jag å träffade lite folk. Nice nice. Var där till stängning å lite till, var in en snabbis på Coppers oxå å träffade broder å Erica, drog en sambucca med broder å fixade mintdrink till Erica, å jag fick en shot på köpet. ^-^ Kvällen var heelt okej. Fick skjuts av Magnus hem(som vanligt), men det är snällt att jag inte får gå hem själv mitt i natten. ^-^

 Väl hemma så blev det lite yrt, jag blev irro å sen däckade jag, lika bra det. Nu ska ja jumpa in i duschen å sen ska ja nog gå ner på stan å se vad som händer där. 

Puss å Kram 

~?~

Av S - 6 juni 2007 04:02

Jag vet inte, men javet..... mer än ni vet.. [;

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards