Alla inlägg den 7 juni 2007

Av S - 7 juni 2007 17:18

Hemma!!

Var iväg å jobbade på förmiddan, slutade 13, så då drog ja in till stan å träffa Vicky å co. Gick upp till hedbergska å kollade på alla studenter, tur att vi stod på helt fel sida av huset. Kul att Palten var helt säker på att dem gick i b. Aja, det var nice, man blir nostalgisk, jag vill igen! [:

Gick ner på stan, sprang hem å hämtade en slant så Vicky kunde gå på bolaget åt mig, eftersom hon hade glömt mitt legg hemma på hennes soffa.

Sen skulle dem ti Frida å käka, Vicky å fridolin asso, så då träffade jag på Anna å Amanda, osså kom Robin. Kollade på alla som åkte lastbil, sen handlade vi lite. [:

Nyss hemkommen, ska ta å käka lite innan ja drar iväg på fest. Så vi hörs en annan dag. [: 

Av S - 7 juni 2007 06:37

Morrn morrn!

Pigg å vaken(?) nu, eller går å sover, förstod inte riktigt vad som hände när klockan ringde förut. Fick för mig att det var helt fel dag å tänkte stänga av å somna om, var tvungen å fundera en bra stund på vad det var för dag och varför jag hade ställt klockan. [;

Har packat väskan å ska strax bege mig till bussen, måste jue liksom har sommarkläder packat, vågar inte riktigt ta kortare byxor såhär tidigt, dessutom så vägrar jue min förkylning försvinna så lika bra. [:
Student idag igen, härligt härligt, men ja blir jue sejtans avis, jag vill oxå ta studenten!

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards