Alla inlägg den 8 juni 2007

Av S - 8 juni 2007 18:43

Sådär ja, klar med allt nu typ, orkade inte ta tag i disken, det får bli imorrn.Har iaf. ätit, städat lite och duschat, nu ska ja bara klä på mig, eller, jag har mitt rosa linne på mig, jag ser ut.. ja, det ser ut som jag bott i soleni typ ett år. Skitnice. [; Ska bara klura på vilka byxer jag ska ha, lär väl bli svarta som vanligt. Osså skulle Anna ta med sig ballerinisor, hoppas jag kan ha dem och att det ser okej ut. Annars blire jue inge bra. Väntar på att Anna å Anna ska glida hit, dem är på väg, sen kommer väl resten av folket inramlandes senare, eller, utramlandes. ^-^ Nu ska ja korka upp en cider tror jag. 

Av S - 8 juni 2007 16:22

Goddagens.

Jag är typ tröttast i världen, borde sova en stund, men måste egentligen städa, så jag sätter mig framför datorn istället. [;


Har varit i matfors på lillasysters avslutning, träffade på 2 gamla klassisar, Ida å Jeanette, det var skoj. Efter avslutningen, som för övrigt var grym pga dem duktiga musikeleverna, så åkte vi hem till pappa å käka tårta å prata skit. Var jättetrevligt. Stinas bästa idag: Du kan inte räkna för du har ingen klocka! ;D

Runt 14 så åkte jag, mamma, magnus å erica hemåt staden igen, skjutsa hem mamma å erica på jobbet, sen åkte ja å broder ner på stan, ja sprang å köpte en ros, osså gick vi på bolaget, mötte upp robin som fick vara mitt sällskap på västermalms student. Efter mkt sökande så hittade jag Ciccis familj å den jättesöta skylten (cicci å en liten gris), så vi stod med dem tills alla hade gått ut. Pga all trängsel så sprang ja till cicci å lämnade rosen, sen väntade ja på robin så vi kunde gå in till stan. Sen gick jag hem. [:


Väntar på att Anna ska komma hit å dumpa sitt dricka för ikväll, så hon slipper dra med sig det hem ti ljusta. Sen ska ja faktiskt vila lite å städa undan, vi ska iofs vara ute, men kanske blir regn? :P

Tänkte även visa en jättevacker(!?) bild på mig, Johan å Max från inatt. [: 

Av S - 8 juni 2007 09:35

Hade riktigt trevligt igår, vi var iväg till Johanna å förfestade ett litet gäng, sen drog vi in till stan och drack vidare å till slut så blev det krogen. Blev en, eller kanske t.o.m 3 öl utöver vad som behövdes. Men, det var ingen grisfylla så det är helt okej. :P

Tror även att jag bjudit in typ alla jag träffade igår till att spela kubb med oss ikväll. :P Yäyä.. blir säkert bra det.

Sitter här nu med min cola som ja fick skjuts att köpa inatt innan ja åkte hem, helt underbart, den ska med till matfors. ;P

Ska åka dit straxens, väntar på att pappa å dem ska komma å hämta mig. Så nu ska ja borsta tänderna. [: 

Av S - 8 juni 2007 03:20

Preics hemkommen, egentligen borde ja inte ens skriiva nåt här. Men, skoj har jag haft iallafall! :D

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards