Alla inlägg den 9 juni 2007

Av S - 9 juni 2007 18:58

Såå lyckad, iallafall från min sida, jag gjorde jue inte som vissa andra som hamna i fyllehäcken. ;P

Började med kubbspel här ute, tjejjerna mot killarna.. vi förlorade faen hela tiden, jag skyllde på att det var för lite alkohol med i spelet. [;

Vilka som var här ska ja försöka komma ihåg: AnnaG, Anna Å, Vickan, Angelica, Elin, Erica, Magnus, Micke, Andreas, hans lillebror som jag inte kom ihåg namnet på ens efter 5 minuter, Jim, Allban.. ja precis. Sen lite senare så kom även Hellman, Stefan, Diana, hennes kompis samma sak där med namnet, osså tror ja de va 2 killar till. Vi hade riktigt trevligt faktiskt. Iaf. jag. [:



Runt 00 tror jag det var så började vi som var kvar sist att vandra bort till krogen, blev olles för mig å anna iaf, vickan var för full å erica var för liten. ]: Yrade runt lite överallt typ, var på coppers oxå, där löste vi in oss först.

Var väl hemma här runt 4.30 imorse kanske, jag tippar på det eftersom vi väntade på skjutsen som jue inte slutade förrns typ 4. [:


11.30 idag så vaknade jag å Anna, hällde lite cola i oss innan vi tog oss upp ur sängen. Gjorde oss iordning lite å gick ner på stan. Gick bara en liten sväng innan vi kom på att vi var hungriga, så vi gick bort på coppers å käka. "Stefan: Hej på er flickor, allt bra med er? Anna: Ehja, det låter som det var skitlängesen vi träffades. S: *kollar på klockan* Ja, hur många timmar är det?" ;D Var gott med mat iallafall, å skönt att sitta ute. [: Efter maten blev det ett besök på bolaget, köpte lite cider, eller asså.. det lär räcka. ;D

Sen åkte Anna hem å jag hälsade på mamma.




Uppe hos mamma så pratade vi lite skit, lillasyster berättade om deras äventyr igår, hon å jag tog en prommis ner på ica, sen har vi bara softat. Jag å mamma tog bussen ner till stan för en timme sen typ, hon skulle träffa Johannes mamma, och jag gick hem och sitter nu å väntar på att Anna ska slå en pling. [:




Ikväll blire la cruising, cider å eventuellt lite kubb, får se vad andra damen säger om saken. Men nu ska ja iallafall duscha. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards