Alla inlägg den 10 juni 2007

Av S - 10 juni 2007 20:16

Go´kväll. [:


Gårdagen var riktigt skoj den oxå, Anna sov lite länge så hon dök väl upp här runt 20.30 tror jag, vi tog varsin cider innan det bestämdes att vi skulle åka upp till Andreas för att förfesta med dem, vi skulle ta bussen, men det gick inte riktigt den vägen vi trodde så det blev en promenad upp ist. När vi kom upp så vare typ Andreas, Andreas, Simon, Johan, Pedro, Samme å Johanna tror jag hon hette om jag inte minns helt fel. ^-^ Lite senare så dök det upp 2 till oxå. Ett öl/spritspel påbörjades, men avslutades aldrig för det var så utdraget, jag, Anna, Samme, Andreas å Pedro spenderade större delen av kvällen ute på balkongen, hade riktigt skoj, å helt sjuk humor. [;

Runt 00.30 tror jag det var så åkte dem flesta av oss taxi ner till stan, limo även. :P


Några gick mot cruisingen, men vi som satt ute på balkongen typ styrde våra fötter mot krogen, blev lite smådrygt på vägen då vi råkade stöta på en helt störd kille som skulle förklara för oss att Södermalm låg söder om stan. No shit!? Aja, till slut så kom vi upp till krogen iallafall, men jag tror nästan att vi tappade Pedro på vägen, eller om han gick efter bara en stund. Jag å Anna sprang mellan Coppers å Olles mest hela kvällen, träffade väl en hel del folk faktiskt under kvällen, trots att vi kom ner så sent. [:


Tyvärr så blev jag lite ledsen där en snabbis, och missuppfattningar hit och dit. Kan jue hoppas att ngn förstod varför jag blev ledsen och inte går och tror ngt annat. Kan bli drygt och helt fel.


När kvällen var över så sprang jag och köpte mig en pizza innan jag gick hem, blev en sväng med datorn innan jag slocknade i sängen.Förutom den där lilla snabbisen med gråt så var kvällen helt lyckad. Var tjat om efterfest här, men jag orkade verkligen inte. 



Idag slog jag upp ögonen redan vid 10, kände mig lite sliten i kroppen så låg kvar och bara blundade i en timme typ. Var konstigt att jag låg så länge utan att somna om. Well well, slängde ner dattan i sängen och surrade med folk. En sak tog jag nästan som en liten pik till mig.. var det så?

Efter ett tag så ringde Anna, hon skulle komma in och umgås med mig i solen, så vid 14 var hon här, vi gick på CH å köpte med oss fika för att sedan gå upp till ga-parken och joina Diana och Robin. Jag åt sallad och efter det så blev det glass, me like isglass när det är 123 grader varmt ute, så det fick bli en calippo. [:


Runt 18 nu ikväll så gick jag och Anna hemåt igen, eller, Anna tog bussen hem till Ljusta och jag gick hem för att äta lite och tvätta. Söndagsnöjet,fattar inte att inte andra här tänker så, för jag lyckas typ alltid få den tid på söndagar som jag vill ha. På väg hem träffade vi även en gammal kompis till mig, det är nästan så man blir ledsen av att se dem, tragiskt.  


Måste även få sända en tanke till familjen vars studentson avled natten till igår pga kontakt med högspänningsledning bortaför SJ. Varför händer nåt sånt egentligen. Hans liv hade jue precis börjat. 
Av S - 10 juni 2007 13:55

Jao, jaa tänkte ta å skriva om igår, men det får bli lite senare, nu ska jag ut i solen. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards