Alla inlägg den 13 juni 2007

Av S - 13 juni 2007 21:08

Sådär ja, nyvaken å pigg.. å klockan är typ 21.10!? Känns helt sjukt att kliva upp nu å göra typ samma saker som man gör på morron. :P

Ska slappa en liten stund tänkte ja, sen ska ja klä på mig å gå neröver.


Men ja tänkte att ja måste nästan berätta en liten sak som gjorde mig glad idag. Chefen var nere hos oss när jag kom på jobbet idag. Hon kom fram till mig innan hon skulle gå igen. "Sara, bara så att du vet så gör jag allt för att du ska få komma tillbaka till oss i höst, inte bara som vikarie.."  Jag HOPPAS verkligen att det kommer gå vägen, skulle vara såå skönt med ett fast jobb igen. [:


Mer o säga om det har jag inte idag. [:

Hörs då.



"Ne, jag har en liten bebis i magen." 

Av S - 13 juni 2007 18:56

Ja, herregud, man är lite sliten nu, nyss kommit hem från ena jobbet, ska sova nån timme nu, sen ska jag iväg å jobba igen på Olles, för att sluta där ca2-2.30 antar jag, sen ska jag hemma å sova nån timme å iväg igen imorrnbitti för att börja kl 7. Herregud, får sova ihjäl mig imorrn efter jobbet istället. [; Men vad gör man när man blir arbetslös efter imorrn å behöver extrakosing?


Har precis tryckt i mig en dajmglass, det var mums, ska gå å sova nån timme nu å sen fika lite innan jag drar mig neråt. :P


Hörs då! 

Av S - 13 juni 2007 08:09

Aa, faktiskt så måste jag säga att jag tycker det är lite halvskönt med lite regn idag, kan va skönt att göra nåt annat på jobbet än att bara ute o sola. :P

Sitter å försöker få i mig lite frukost nu, hatar dagar då jag börjar sent, måste äta hemma, ja som nästan aldrig kan äta på en gång på morron utan att må illa, men men, får gå bra idag, slipper väl mjölkisskiten idag iaf.

Imorrn jobbar jag sista dagen, känns lite tråkigt, men samtidigt skönt med lite semester, får hoppas det dyker upp nå bra jobb igen till hösten. [:

Nu ska ja fika vidare innan ja måste borsta tänderna å springa iväg.  

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards