Alla inlägg den 14 juni 2007

Av S - 14 juni 2007 23:46

Har tvätta lite ikväll, gick bra, och blev inte ett dugg trött medans ja väntade. Något som är snäppet värre är att jag lyckats ligga å kolla på en hel film utan att ens somna till. Glad över det är jag, för me like den här filmen mucho! Shes all that. [: Så söt. Ska spela klart det här jävla rummet innan jag sover tänkte ja, men får se hur det går. [:

Av S - 14 juni 2007 18:01

FEM SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? Näe, är tillräckligt lång

2. Skulle du vilja väga mer? Knappas

3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Ingen pojkvän som kan göra slut

4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Jo, nån finns det väl :P

5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej, efter att ha sovit 4 h på en 35 timmars period så är jag nog sliten som det är.


TIO KAN

1. Kan du röra på öronen? Aa..

2. Kan du slicka dig på näsan? För kort tunga ]:

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Kan inte alla det?

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det är klart.

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jag sover oftast mer än 4 timmar per natt, så ja, det kan jag.

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Varför gå på fest om man ska vara nykter? Men visst, det kan jag.

7. Kan dina vänner lita på dig? Absolut.

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? icke!

9. Kan du suga? *suger på tummen* Japp, jag kan suga.

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, man tycker väl inte om alla affärer man går in i. :P


FEMTON HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Klart, tyvärr.

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Japps.

3. Har du syskon? Storasyster, lillasyster å lillebror

4. Har du någonsin haft sex med någon? Jao

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har dem nog, men de skulle dem väl inte berätta?

6. Har du varit full den här månaden? Ooja, några ggr. Man måste väl festa in sommarn..

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Inte spec faktiskt.

8. Har du borstat tänderna den senast timmen? Näe, det gjorde jag imorse, och det kommer igen ikväll.

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jupps

10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Det oxå..

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nopes.

12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Funderat? Javisst, men nej tack.

13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Jo, det har hänt ett antal ggr tyvärr

14. Har du haft sex med mer än tre personer? Jao

15. Har du ljugit på någon fråga än då? Näe, får väl se vad det kommer för frågor längre ner..


TJUGO VEM.

1. Vem är din bäste vän? Jessica å Anna

2. Vem älskar du? Mamma( även resten av familjen givetvis), och mina vänner

3. Vem hade du senast sex med? Mr R antar jag

4. Vem vill du bli full med? öhh.. ingen aning.

5. Vem är den bästa artisten? Timbuktu!

6. Vem pratade du senast i telefon med? Anna

7. Vem har du en liten crush i? Det tänker jag inte berätta, dem som behöver veta, vet.

8. Vem är snyggast i hela världen? Ingen aning, har inte träffat hela världen.

9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Familjen.

10. Vem är snällast i världen? Ingen aning.

11. Vem är din bästa kompis? Fortfarande Anna å Jessica

12. Vem vill du prata med? Johan! Alldeles för längesen nu.

13. Vem sov du senast med? Anna

14. Vem såg du senast full? En hel drös som var fulla när ja jobba på Olearys igårkväll.

15. Har du ljugit på nån av frågorna nu? Näe, inte nu heller

16. Vem vet allt om dig? Allt? Jag självklart, sen är det nog ingen mer.

17. Vem kysste du senast? Öh.. H kanske.

18. Vem Kramade du senast? Tommi å Irma på jobbet idag.

19. Vem kan berätta allt för dig? Vem som helst kan berätta vad som helst, håller det som vill hållas.

20. Vem kan du berätta allt för? Jessica. Anna. Veronica.


Av S - 14 juni 2007 14:24

Jao, nu är jag arbetslös, eller, jag har semester enligt mig, verkar luta åt att jag är tillbaka där ute igen 6/8, man kan jue inte annat än att hålla tummarna.

Var som tidigare skrivet dödligt trött imorse, sov väl typ 2,5h inatt eller nåt sånt, snela mamma ringde å väckte mig imorse. Tur jag snoozade med henne så hon ringde igen eftersom jag somnat om. :P  Tog mig en dusch å gick på macken å köpte en cola å dextrosol, tror faen nåt av dem hjälpte, för jag har inte märkt av nån trötthet alls på jobbet idag, vilket har varit skönt. [: Jobbade som sagt sista dagen på mitt dagis idag, det var lite tråkigt, fick världens kram av T som inte kan vara med på vad-det-nu-är imorrn. Kan bli skoj, enda javet är att jag ska stå nere på statoil klockan 18 imorrn. [:


Nu när jag kom hem för en stund sen så tänkte jag att ja skulle sova några timmar, men, kom på att jag har tvättstugan ikväll, så skippar att sova, för då kommer jag vara ännu tröttare ikväll. Så nu sitter ja här å har planer på att spela lite, osså ska jag snart fixa nåt att äta. Tänkte ta en sväng på stan, men det regnar, så det får bli imorrn när jag ändå ska träffa Veronica. Hoppas det är finare väder då.

Av S - 14 juni 2007 06:03

Jo, vilken mardröm att ha sovit så lite, men, jag klarar nog av dagen iallafall. [:

Ska springa ner på macken nu, hoppas dem har öppnat, tänkte köpa mig en cola eller kanske en redbull, kommer nog få pina i mig lite kaffe idag oxå. :P

Aja, gott har jag sovit iallafall den lilla stunden, så helt knäckt är jag inte, hörs senare. [:  

Av S - 14 juni 2007 02:26

Gick finfint å jobba ikväll, fick sitta i kassan oxå, så nu kan jag det till nästa gång, det är jue såå svårt. ;P Camilla släppte iväg mig för typ 10 minuter sen eftersom jag skulle upp så tidigt igen. Om ca 3 timmar för att vara exakt. Så nu ska jag knoppa. [:

Gnatt.



Hoppas ni hade skoj ikväll Vera, vi ses på freda. [; 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards