Alla inlägg den 17 juni 2007

Av S - 17 juni 2007 23:38

Go´kvällens!


Idag har det varit en kort dag. Förstår inte hur jag kunde sova så länge, men ja vaknade inte förräns 14.40 typ, och hade då inte vaknat en enda gång sen jag la mig. Sov skönt antar jag. [:

Gick jue bra å jobba igår iallafall, var skönt att lägga mig å däcka runt 5 imorse. När jag väl vaknat å klivit upp så tog ja mig lite fika, sen fixade jag, jessica å danne lite med vårat uppdrag. När det var klart så drog vi till parken å gjorde klart allt, faen va ja skratta, det här kommer bli helt sjukt, men hoppas dem tycker det blir bra iallafall. [:

När vi var klar där så vandrade vi bort till Jessica å Fredrik, åt lite biteline, vi fick även 2 drickor för dem var en kvart sen, osså vet ja inte om det var därför, men jag fick en medium istället för small. Har över halva kvar, blir nice lunch imorrn kanske? Runt 22 så gick jag å danne hemåt, eller, han gick hela vägen hem, ja stannade vid bussen. ^-^

Ska spela lite nu tänkte ja, sen ska jag nog slänga mig i sängen, så gonatt. 

Av S - 17 juni 2007 04:10

Precis kommit hem från jobbet, var rätt bra ikväll, kändes inte som att det var supermkt folk, men det var ändå nästan 500 inlösta. Fick sitta i kassan hela kvällen, det var nice, träffar lite mer folk då än när man står nere. [:

Var även en kille som fick för sig att han kände mig.. "Kommer du ihåg senast?" Öhh.. ingen aning om vem karln är typ. Sen fick jag ungefär 350 pussar på kinden av en kille, varje gång han gick förbi, kul att känna sig uppskattad, även om det bara är från fyllon såna gånger. ^-^ Runt 02.45 fick jag för första gången gå ut å röka även, var jue bara jag å Petter(?) som jobbade så det fanns inte tid. ]: Sen gick jag ner å sällskapade i garderoben tills det var stängning å jag fick vända alla sedlar, det är typ inte kul! :P

 Skulle även få skjuts hem med Magnus, men jag orkade inte vänta, såg inte till nån när jag slutade å kom ut så jag vandrade istället, skulle förbi Skepparn en sväng oxå, men vet inte om syrran var kvar, såg inte hennes bil å hon svarade som vanligt inte i telen. Så då gick ja hem ist. [:

Och nu mina vänner ska jag hångla lite med kudden, den enda rätta, förutom pussen jag fick helt oväntat nere i garderoben. :P

Gonatt! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards