Alla inlägg den 18 juni 2007

Av S - 18 juni 2007 23:08

... med våran film nu, så dålig, men har nog inte skrattat så mkt på länge. ^-^

Är ni snälla så kanske ni får länken till den imorrn. [:


Och var har jag gjort idag då?

Jo just ja, träffade Anna förut när hon hade slutat jobba, hon fick dock vänta på mig lite, det börjar bli en vana.. ]: Sen gick vi en sväng på stan o så, skulle ta en glass å sätta oss nånstans, men eftersom Anna var hungrig så drog vi faktiskt ner på coppers för ovanlighetens skull. [; det blev alltså ingen glass.

Efter det så satt vi kvar å pratade lite skit innan vi gick till varsin buss, Anna skulle hem å ja åkte till Jessica å Fredrik. Vi grejjade på å gjorde klart filmen. Det tog sin lilla tid för jag var inte hemma förrän strax före 22 igen. Men nu är det gjort iallafall. Lite besviken är jag dock på dem som inte var med.

Men men.

Nu sitter jag här å yrar, fått inbjudan till en fest på lördag som jag faktiskt funderar på att gå på, om Anna är sugen. Annars får jag hitta mig nån annan som vill hänga på.

Nu ska ja som vanligt kvällsspela lite innan ja ska sova. [:


Av S - 18 juni 2007 13:27

Ja, det var då ganska många som tycker att grillat är godast, så nu kommer det nytt. ^-^

Av S - 18 juni 2007 13:21

Haha, jag har semester, därför klev jag inte upp förrns för typ an halvtimme sen, kanske 40 minuter.. eller så var det där bara lögn, jag ville inte sova så länge, jag vaknade 9.30 å tänkte bara sova en halvtimme till sådär, osså vaknade jag strax före 13. Huua, tycker inte om att sova så länge, men, man har jue iallafall semester. [;

När jag klev upp ur sängen kände jag även att min rygg höll/håller på att gå av, min säng är helt mongo och jag måste banne mig hämta min "nya" snarast. Får höra med syster-yster om hon kan köra mig nån dag så att jag kan slänga den gamla och hämta den andra. Annars kommer ryggen helt allvarligt att gå av. ]:


Planer för dagen har jag inte så många av faktiskt, det ser inte ens varmt ut ute så det är väl ingen mening att gå ner på stan, har inget sug för det heller.

Lite senare ska jag väl iallafall åka bort till Jessica och Fredrik och trixa lite med våran inspelning, den måste jue bli klar idag. [: Dock så är Jessica nog hos sin mormor, så det blir lite senare det.


Nu ska jag ta mig ett glas juice och spela lite. [; 

Av S - 18 juni 2007 01:05

Ja, var det nåt som var speciellt roligt att läsa i fredags? Blir lite fundersam på det eftersom jag brukar ha typ 40-80 besökare om dan, och i lördags var det hela 155!?  Ge er gärna till känna. [:

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards