Alla inlägg den 20 juni 2007

Av S - 20 juni 2007 21:57

Ja, det är väl så det kallas det här med onsdag och utgång, lill-lördag? [;

Iallafall så har jag planer på att gå ut, synd att du inte kunde hänga på Veronica, men som sagt, vi tar det en annan dag. [:

Ska iallafall möta upp Anna snart så ska vi ta en svängeluring på staden ikväll, får väl se hur det slutar. Och får väl se vem den där killen är. Anna!! ]:

Well, så mkt mer har jag inte att skriva just nu. Förutom att woken till middag var mums. Osså får ni en liten titt på kvällens look.  

Av S - 20 juni 2007 19:08

http://www.badongo.com/vid/401090" title="Bröderna Samsung!"> http://www.badongo.com/vid/401090

Av S - 20 juni 2007 17:33

Idag när jag var klar med tvätten så gick jag ner på stan å träffade Veronica, Micke å Matilda. Vi gick en snabbis genom stan innan vi vandrade på hemköp för inköp av dricka å glass, sen satte vi oss vid ån. Jag, Veronica å Matilda kände oss extra kvinnliga(flickiga), så vi köpte oss varsin Spindelmannenglass. Dem var faktiskt goda, men dem färgade av sig på tungan. [;

Blev sittandes där nån timme innan Veronicas mamma kom från jobbet å vi skulle gå på stan en sväng. Jag kom äntligen ihåg att köpa hårspray!! Har jue varit utan jäääättelänge! Osså kikade ja på ett linne på Gina som hade kommit in igen som jag vill ha, la undan det tills imorrn så får vi väl se då. Blev en sväng på bolaget, sedan gick vi skilda världar, Veronica till bussen(som hon för övrigt missade), jag själv gick på hemmis en sväng innan jag hamnade här.

Det är min dag so far! [:

Av S - 20 juni 2007 10:36

Alltså kan någon som känner mig se till att jag går och lägger mig i tid på kvällarna kanske!? Så jag inte behöver sitta här och vara så jäkla trött när ja ska tvätta.


Blev precis överlycklig, jag började dagen som vanligt med att läsa om Matilda och hennes dumma prickar, eftersom dem inte skrivit sedan i fredags så var jag orolig och hade mina misstankar, men nu vet jag, hon är fortfarande med oss den lilla tösen. Kämpa på!


Håller som sagt var på att tvätta, skönt att få lite upptvättat såhär före midsommar, även om jag fortfarande inte har en aaaning om vad jag ska hitta på. Är grymt sugen på att åka upp till syrran och dem, men samtidigt så vill jag såklart fira midsommar med mina vänner. Vilket världsproblem jag har. [;


Nu tänkte jag iallafall slänga i mig lite frukost! 

Presentation

Bebis!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards